Laatste tijd heb ik een vervelend probleem gekregen. Onverwacht en willekeurig wanneer in ik bijv. outlook bezig ben, windows explorer, verkenner, maar ook andere progs zoals emule games enz..dat 1 in eer alles freezed voor enkele seconden. de computer stopt letterlijk, dus ook de hd's hoor je niet meer spinnen, om na enkele seconden eerst de hd's weer te horen spinnen en dan gaat het programma waar ik op dat moment mee bezig ben verder, zoals bijvoorbeeld als ik op de taakbalk heb geklikt om een nieuwe url in te voeren dez dan letterlijk verder gaat met hetgeen waar die daarvoor bezig was. dus bijv ik heb www.twe ingevuld, na de freeze vult de compu verder aan waar ik was gebleven dus akers.net...
om gek van te worden.
iemand een idee? heb al het geheugen gescand met een opstart prog in dos. maar ook dit bood geen soelaas.
De freeze gaat altijd gepaard met een draaiend cirkeltje (opvolger van de zandloper in win7) en als ik ff teveel klik op mijn muis dan wordt de site, prog in kwestie blurry
om gek van te worden.
iemand een idee? heb al het geheugen gescand met een opstart prog in dos. maar ook dit bood geen soelaas.
De freeze gaat altijd gepaard met een draaiend cirkeltje (opvolger van de zandloper in win7) en als ik ff teveel klik op mijn muis dan wordt de site, prog in kwestie blurry