Omdat mijn huidige laptop voor de 3e keer problemen heeft met de aansluiting van het opladen heb ik besloten, in plaats van hem te laten repareren, een nieuwe laptop te kopen. Mijn vorige laptop was goed voor mij, ik ben dus opzoek naar iets vergelijkbaars minus de problemen met de adapter aansluiting
.
Mijn vorige laptop
pricewatch: Asus K53SV-SX838V
Processor : Intel Core i7-2670QM
Ram: 8gb
USB 3 : 1
De laptop toen gekocht voor 650 euro (2011).
Nu ben ik opzoek naar een laptop waarbij de processor net zo krachtig is als deze processor, en 8gbram, minstens 1 usb 3 poort heeft, het enige wat ik extra wil wat echt een toegevoegde waarde is volgens velen is een full hd scherm. Er hoeft niet een aparte videokaart in te zitten intel videochip is ook prima.
De laptop gaat dagelijks gebruikt worden, en wordt op de fiets, of te voet vervoerd een beetje stevige laptop is dus vereist.
De activiteiten die ik ermee ga doen is vooral programmeren, en soms een virtual machine op draaien.
Het enige merk dat ik niet wil is Acer, aangezien ik hier in het verleden slechte ervaringen mee heb gehad (de service) de Acer V5 valt dus af.
Graag wil ik onder de 800 blijven maar als er echt een zeer grote toegevoegde waarde aan een laptop tot 900 zit dan doe ik dat, mits er echt goede argumenten voor zijn.
Ik heb nog een SSD die ik ga inbouwen dus het geheugen van de HDD is niet belangrijk (een ingebouwde SSD zou een plus zijn maar niet vereist). Ik ga er windows 7 op zetten deze heb ik nog, OS is dus geen voorwaarden.
De laptops die ik zelf gevonden heb.
pricewatch: Asus N56JN-CN035H
pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E540 (20C6003VMH)
pricewatch: MSI GP60 2PE-035NL
pricewatch: HP Pavilion 15-p045nd
Kan iemand mij helpen met deze keus, of suggesties geven ?
Mijn vorige laptop
pricewatch: Asus K53SV-SX838V
Processor : Intel Core i7-2670QM
Ram: 8gb
USB 3 : 1
De laptop toen gekocht voor 650 euro (2011).
Nu ben ik opzoek naar een laptop waarbij de processor net zo krachtig is als deze processor, en 8gbram, minstens 1 usb 3 poort heeft, het enige wat ik extra wil wat echt een toegevoegde waarde is volgens velen is een full hd scherm. Er hoeft niet een aparte videokaart in te zitten intel videochip is ook prima.
De laptop gaat dagelijks gebruikt worden, en wordt op de fiets, of te voet vervoerd een beetje stevige laptop is dus vereist.
De activiteiten die ik ermee ga doen is vooral programmeren, en soms een virtual machine op draaien.
Het enige merk dat ik niet wil is Acer, aangezien ik hier in het verleden slechte ervaringen mee heb gehad (de service) de Acer V5 valt dus af.
Graag wil ik onder de 800 blijven maar als er echt een zeer grote toegevoegde waarde aan een laptop tot 900 zit dan doe ik dat, mits er echt goede argumenten voor zijn.
Ik heb nog een SSD die ik ga inbouwen dus het geheugen van de HDD is niet belangrijk (een ingebouwde SSD zou een plus zijn maar niet vereist). Ik ga er windows 7 op zetten deze heb ik nog, OS is dus geen voorwaarden.
De laptops die ik zelf gevonden heb.
pricewatch: Asus N56JN-CN035H
pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E540 (20C6003VMH)
pricewatch: MSI GP60 2PE-035NL
pricewatch: HP Pavilion 15-p045nd
Kan iemand mij helpen met deze keus, of suggesties geven ?
[ Voor 31% gewijzigd door SBTweaker op 29-07-2014 20:15 ]