Hybride fiets: Cube Hyde Pro vs. Stevens City Flight

Pagina: 1
Acties:
  • 895 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om bij lekker weer naar het werk te fietsen (10 km) of af en toe een rondje te fietsen (max 50 km), ben ik op zoek naar een eenvoudige, onderhoudsvrije fiets met naafversnelling. Binnen mijn budget is mijn oog gevallen op de volgende twee fietsen. Ik vind het geenszins bezwaarlijk dat de fietsen zonder poespas zijn uitgerust.

Cube Hyde Pro

http://www.cube.eu/nl/bikes/tour/hyde/hyde-pro-men/

~ 650 euro

of

Stevens City Flight

http://www.stevensbikes.d..._id=106&cou=CZ&lang=nl_NL

~ 800 euro

Welke kunnen jullie aanraden?

Hartelijke groeten,
RGX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:15
Heb je ze al beide uitgeprobeerd?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LED-Maniak schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 19:03:
Heb je ze al beide uitgeprobeerd?
Ik zou graag eerst wat informatie in willen winnen voordat ik afreis naar een winkel die de fietsen levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

De Stevens linkt werkt niet.

Wil je geen spatborden? Of fiets je alleen op een droge weg?

Verder wel karige TS, wat vind je zelf? Niks geen ervaringen o.i.d. kunnen vinden verder? Straks gaat je 2e topic ook op slot ;).

[ Voor 42% gewijzigd door Vos op 29-07-2014 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Er wordt doorgaans wel verwacht dat je wat eigen inzet toont. Nu heb je als het ware een vergelijkingssite gebruikt om 2 fietsen te vinden die aan je criteria voldoen en wil je van ons dat we de beste kiezen. Ik snap ook niet waarom je NIET naar een winkel zou gaan die beide verkoopt? Dat is toch een kleine moeite en uiteindelijk kunnen wij niet bepalen wat jij fijn vindt fietsen en dat is wel het belangrijkste.

Dit topic gaat daarom op slot. Als je meer vooronderzoek hebt gedaan en een proefrit hebt gemaakt, mag je voor verdere vragen natuurlijk wel een nieuw topic openen, maar lees dan even onze forumregels door.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Dit topic is gesloten.