OPGELOST
Beste allemaal,
Vanmiddag hebben een vriend en ik zijn nieuwe pc in elkaar gezet, het basissysteem best buy mei: reviews: Desktop Best Buy Guide: mei 2014
De specs:
Moederbord: msi a78m-e45.
Processor: AMD A8-6600K Boxed.
Videokaart (geïntegreerd): Radeon HD8570D.
Monitor: Samsung syncmaster 245b plus.
OS is W7 Ultimate
Laatste versie amd catalyst
Probleem: Goede resolutie beeldscherm moet 1920x1200 zijn. Hij staat daar op (in catalyst en beeldscherm eigenschappen), maar er mist dus een deel links en rechts ter grootte van de startknop en de datum/tijd. Andere resoluties kloppen niet qua verhouding of zijn wazig. Het lijkt dus alsof de monitor die wel 1920 1200 aankan denkt dat hijzelf niet breed genoeg is en dus een stuk erbuiten laat vallen.
Geprobeerd:
alles geïnstalleerd, werkt prima op het beeld na.
Opnieuw opgestart, werkt niet.
Meedere resoluties, geen is goed.
V en Hsync via de monitor werken allebei niet.
Catalyst opnieuw geïnstalleerd, werkt niet.
Zonder catalyst is de resolutie van xxx bij 1050 beschikbaar, beeld past wel maar is weer niet scherp.
In catalyst op goede resolutie gezet, deel mist links en rechts.
Met en zonder EDID geprobeerd in catalyst, geen resultaat.
'Optie GPU aanpassen inschakelen' geprobeerd, werkt niet.
Ander VGA kabel werkt niet.
Ik zie bij mij thuis dat ik (ik heb NL) een optie 'beeldaanpassingen VGA-beeldscherm) heb, die ik bij mijn vriend niet heb gevonden. Hier kan ik het beeld verschuiven en groter en kleiner maken. Versie 2013.0328.2218.38225.kan iemand met de laatste versie bevestigen dat die optie er niet is?
Beste allemaal,
Vanmiddag hebben een vriend en ik zijn nieuwe pc in elkaar gezet, het basissysteem best buy mei: reviews: Desktop Best Buy Guide: mei 2014
De specs:
Moederbord: msi a78m-e45.
Processor: AMD A8-6600K Boxed.
Videokaart (geïntegreerd): Radeon HD8570D.
Monitor: Samsung syncmaster 245b plus.
OS is W7 Ultimate
Laatste versie amd catalyst
Probleem: Goede resolutie beeldscherm moet 1920x1200 zijn. Hij staat daar op (in catalyst en beeldscherm eigenschappen), maar er mist dus een deel links en rechts ter grootte van de startknop en de datum/tijd. Andere resoluties kloppen niet qua verhouding of zijn wazig. Het lijkt dus alsof de monitor die wel 1920 1200 aankan denkt dat hijzelf niet breed genoeg is en dus een stuk erbuiten laat vallen.
Geprobeerd:
alles geïnstalleerd, werkt prima op het beeld na.
Opnieuw opgestart, werkt niet.
Meedere resoluties, geen is goed.
V en Hsync via de monitor werken allebei niet.
Catalyst opnieuw geïnstalleerd, werkt niet.
Zonder catalyst is de resolutie van xxx bij 1050 beschikbaar, beeld past wel maar is weer niet scherp.
In catalyst op goede resolutie gezet, deel mist links en rechts.
Met en zonder EDID geprobeerd in catalyst, geen resultaat.
'Optie GPU aanpassen inschakelen' geprobeerd, werkt niet.
Ander VGA kabel werkt niet.
Ik zie bij mij thuis dat ik (ik heb NL) een optie 'beeldaanpassingen VGA-beeldscherm) heb, die ik bij mijn vriend niet heb gevonden. Hier kan ik het beeld verschuiven en groter en kleiner maken. Versie 2013.0328.2218.38225.kan iemand met de laatste versie bevestigen dat die optie er niet is?