cijfers over de aarde

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemmy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07 22:58
Ik ben op zoek naar een site met informatie over onze planeet.

Als eerste ga je dan naar een search engine zoals google of altavista, dat heb ik ook gedaan, maar de meeste sites geven informatie zoals de gemiddelde temperatuur, of de diameter van de aarde.

Maar ik ben op zoek naar een site met informatie over met name de bebouwing van de aarde, hoeveel procent er bebouwd is en hoe het beschikbare land word gebruikt voor bv boerderijen.
Die info heb ik nodig voor een project waar ik mee bezig ben.

Als iemand een link kan plaatsen of misschien een naam van een instantie dat dit soort gegevens bijhoudt ben ik al tevreden

Q: When he went, had you gone and had she, if she wanted to and were able, for the time being excluding all the restraints on her not to go, gone also, would he have brought you, meaning you and she, with him to the station?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

is toch gen huiswerk.

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemmy
nee

/edit
ik ben een random planet generator aan het maken en dan moet ik wel een paar cijfers hebben over wat een planeet allemaal kan hebben
/edit2
zoals hoeveel mensen erop een planeet passen, hoeveel afval dat produceert, hoeveel water en voedsel die mensen nodig hebben....

Q: When he went, had you gone and had she, if she wanted to and were able, for the time being excluding all the restraints on her not to go, gone also, would he have brought you, meaning you and she, with him to the station?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Dan moet je in ieder geval een demografisch/geografisch bron hebben.

Probeer de aardrijkskunde leraar eens. Hij weet misschien een goede bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemmy
ik heb niet echt een aardrijkskunde leraar meer :)

ik studeer Informatica aan de HvU ;)

/edit
ben wel op de site van United Nations aan het zoeken, maar nog niks gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
Bibliotheek. In de nieuwe bosatlas 2001.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemmy
hmmm.... zou het kunnen dat er in dit high-tech tijdperk nog informatie in boeken staat die niet op het internet is te vinden ??

nog niet aan gedacht, als ik niks op internet vind zal wel ik ff in de bibliotheek gaan kijken.

Ik heb al wel heel wat info gevonden over de verdeling van mensen enzo, maar nog steeds niks over de bebouwing. Met name hoeveel procent onze bouwwerken innemen van het totaal oppervlak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ten eerste is dit een huiswerkvraag, ten tweede staat 't antwoord in elke willekeurige ATLAS of encyclopedie -> biobliotheek + slotje dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.