Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuky89
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-08-2024
beste Tweakers,

ik zoek al een tijdje naar een nieuwe telefoon, en de twijfel zit nu tussen de s4 en de z1.

Ik ben er al uit dat ik de betere specificaties van de z1 op vind wegen tegenover het gewicht en de grote.
Wat dat betreft zijn de telefoons voor mij dus gelijk.

Nu vroeg ik me af of er veel verschil zit tussen de fabriekssoftware van Sony en die van Samsung.

Als ik een z1 koop mis ik dan dingen die heel bijzonder en alleen voor de s4 zijn? en omgekeerd?

Ik hoop dat iemand hier een beknopte samenvatting van kan geven.

BVD,

Luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Doe jezelf een plezier en ga voor de Sony. Ik heb nu even geen tijd om het uitgebreid uit te leggen, maar Touchwiz op de Samsung zuigt. Het is traag, lelijk, onhandig en heeft nutteloze functies. Sony's skin is licht en ziet er aardig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga naar een winkel en bekijk het zelf, waar de ene zweert bij Samsung, doet de ander dat bij Sony ;)
Dit topic loopt alleen maar uit op SONY, SAMSUNG, SAMSUNG, SONY, SONY enzovoort.

Tevens kun je bijvoorbeeld op YouTube genoeg filmpjes vinden van deze toestellen en vergelijkingen!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaan521
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
Tja Touchwiz bevat duizend en één features waarvan je van een groot deel af kan vragen of je er wat aan hebt. Maar hé je hebt het. Dit zorgt ervoor dat de interface iets trager oogt, al is dit miniem naar mijn idee.

Bij Sony heb je een vrij kale en simpele interface, hier missen dus een aantal features t.o.v
van Touchwiz.

Het is dus kiezen tussen het volledige, maar druk ogende Touchwiz of de strakke maar “beperkte“ Sony interface.

Ik heb zelf de Z1 en ik vind de interface erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ga naar een winkel en probeer het uit, of lees reviews over beide toestellen, of lees de toesteltopics door. Dit is iets wat je zelf kan uitzoeken, en we verwachten hier toch echt een klein beetje eigen inzet. Dit topic gaat dus dicht.

Dit topic is gesloten.