Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nokia Lumia 930 review - rammelende knopjes

Pagina: 1
Acties:

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:02
Ha Arnoud, ik heb dit keer niet zoveel aan te merken op je bevindingen m.b.t. Windows Phone ..nee serieus, prima review d:)b

Het enige wat ik me afvroeg over de rammelende knopjes die je aanhaalde, zijn het nu werkelijk de knopjes die rammelen en/of heb je je niet vergist in de camera module? De camera module rammelt namelijk ook maar dat is normaal vanwege optische stabilisatie mechanisme. Het klopt overigens wel dat de knopjes aan de zijkant wel wat loszitten maar die rammelen bij mij dan weer niet. Uiteraard begrijp ik dat als je review exemplaar rammelende knopjes heeft, je dit gewoon vermeld. Dan had Nokia je maar een goed exemplaar moeten geven om te reviewen.

Verwijderd

Ik heb wel een reactie, waar slaat de titel op?

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Het enige wat ik me afvroeg over de rammelende knopjes die je aanhaalde, zijn het nu werkelijk de knopjes die rammelen en/of heb je je niet vergist in de camera module? De camera module rammelt namelijk ook maar dat is normaal vanwege optische stabilisatie mechanisme. Het klopt overigens wel dat de knopjes aan de zijkant wel wat loszitten maar die rammelen bij mij dan weer niet.
Nee, het waren echt de knopjes zelf. Het was niet ernstig en veel minder dan bijvoorbeeld bij de Lumia 800 - voor als je je dat herinnert. Daarom is het een kleine voetnoot in de review, niet meer dan dat :)