Het klinkt haast onmogelijk voor weinig een leuke pc bouwen. Maar mijn broertje krijgt wat vakantie geld en wil graag upgraden of opnieuw bouwen. Aangezien zijn huidige pc aardig uit de prehistorie komt wilt hij graag wat nieuws.
Ik heb al genoeg ervaring met het bouwen van pc's en het kiezen van onderdelen. Maar toch zou ik het advies willen van de vaste bezoekers van dit forum gedeelte. Juist om nog wat te kunnen besparen. Tweedehands is ook altijd een mogelijkheid.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Mijn broertje gamed ontzettend veel, kijkt veel youtube en maakt en neemt zelf ook veel filmpjes op.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Het liefst 200,- (ja het is weinig) Mag wel een klein beetje uitlopen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Asus GT630
750 GB Harde schijf
Wellicht de voeding uit de pc. al gaat de voorkeur uit naar een nieuwe voeding maar ja.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor, moederbord, geheugen, kast, ssd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Het wordt sowieso een AMD wegens het budget.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, niks specifieks.
Ga je overklokken?
Het is een mogelijkheid.
Dit is wat we tot nu toe hebben samengesteld.
Ik heb al genoeg ervaring met het bouwen van pc's en het kiezen van onderdelen. Maar toch zou ik het advies willen van de vaste bezoekers van dit forum gedeelte. Juist om nog wat te kunnen besparen. Tweedehands is ook altijd een mogelijkheid.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Mijn broertje gamed ontzettend veel, kijkt veel youtube en maakt en neemt zelf ook veel filmpjes op.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Het liefst 200,- (ja het is weinig) Mag wel een klein beetje uitlopen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Asus GT630
750 GB Harde schijf
Wellicht de voeding uit de pc. al gaat de voorkeur uit naar een nieuwe voeding maar ja.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor, moederbord, geheugen, kast, ssd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Het wordt sowieso een AMD wegens het budget.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, niks specifieks.
Ga je overklokken?
Het is een mogelijkheid.
Dit is wat we tot nu toe hebben samengesteld.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 760K Black Edition Boxed | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | ASRock FM2A88M Extreme4+ retail | € 47,05 | € 47,05 |
| 1 | Aerocool V3X Evil Blue Edition | € 22,03 | € 22,03 |
| 1 | Cooler Master X Dream i117 | € 6,90 | € 6,90 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 120GB | € 58,95 | € 58,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 202,88 | |
https://www.youtube.com/@droommotor