"Wijziging User Review - [TP1] [Phylantroop]".

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TP1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
"Wijziging User Review - [TP1] [Phylantroop]".

Bij deze zou ik de feedback die enigszins onterecht is willen laten aanpassen of verwijderen.
Ik heb bewust geen negatieve reactie teruggegeven maar probeer het gewoon goed op te lossen niet met negatieve beoordelingen retour, maar gewoon netjes gecommuniceerd.

Communicatie en afhandeling staan bij mij hoog in het vaandel en heb 1163 positieve feedbacks niet zo maar gehaald.
Persoonlijk vind ik de feedback van Phylantroop enigszins onterecht. Het had misschien beter gekund, maar de voorwaarden waren vooraf duidelijk: LET OP! ps. bij een goed bod per DM/mail kan de veiling eventueel eerder gestopt worden; OF als bod te laag is hou ik hem zelf...

===========================================================================
Communicatie:
maandag 28 juli 2014 22:54________________________________________
Hey Frank

Heb een goed bod van 20 euro gehad (ophaal) en wilde je toch informeren!

V&A aangeboden: WD Scorpio Blue SATA 3 Gb/s WD3200BEVT, 320GB in de mini veiling !

LET OP! ps. bij een goed bod per DM/mail kan de veiling eventueel eerder gestopt worden; OF als bod te laag is hou ik hem zelf...

------------------------->>Mini Veiling loopt vandaag af om 23:00<<-------------------------

Groet
Ton (TP1)

Phylantroop
en dat doe je dan 3 min van te voren?

TP1
bod net pas binnen Wel meteen gecommuniceerd !
maandag 28 juli 2014 23:01

Phylantroop
Helemaal niet netjes als je nl vanaf 21;00 al zit te kijken wat ermee gebeurd als je dan 3 min van te voren een bericht krijg wat je idd 6 min vtv stuurt vind ik dat je die gast maar mee had moeten laten bieden.
Dus bij jou koop ik helemaal nooit meer iets ondanks je goeie recenties, voor mij ben je gewoon een nagemaakte.

Dus ook geen vriendelijke groet.
Ook nooit op mijn ads reageren ik vergeet nl niets.

TP1
Hallo Frank

Je reactie is een beetje overtrokken.En heb je inderdaad 6 minuutjes voor einde van de mini veiling geDMt; toen had ik de mail binnen gekregen en meteen doorgegeven aan je. Heb zelfs nog gewacht na 23.00 uur op een tegenvoorstel, maar dat heb je ook niet gedaan.

Als je de advertentie had gelezen stond er onderaan in de tekst, de veiling kan eerder gestopt worden bij een goed bod ZELFS nog in overleg met de huidige bieders. Dat heb ik WEL gedaan, ik had ook niet kunnen informeren, maar ik ben eerlijk en oprecht en communicatie staat hoog in het vaandel, dus ja ik begrijp dat je het niet leuk vindt, maar dat zijn de voorwaarden die je vooraf ook wist !

Aangeboden door TP1, maandag 28 juli 2014 05:03, 138 views
Laatste wijziging op maandag 28 juli 2014 19:24

LET OP ! ps. bij een goed bod per DM/mail kan de veiling eventueel eerder gestopt worden; OF als bod te laag is hou ik hem zelf...

Ik vind het persoonlijk jammer dat het zo gelopen is, en de kritiek is onterecht. Je was op de hoogte.
Het verdient niet de schoonheidsprijs, maar de voorwaarden zijn ruim van tevoren bekend!

En dan gelijk een negatieve beoordeling wat absoluut niet terecht is. Je hebt immers niets gekocht, dus kan je alleen oordelen over de advertentie die was geheel duidelijk en 5 sterren waard, communicatie is voldoende, had niet gehoeven gezien de voorwaarden, maar ja wel zo eerlijk, en de aflevering is n.v.t.

Groet
Ton (TP1)

Het is absoluut nooit mijn bedoeling geweest om zo te handelen en misschien niet helemaal volgens het boekje gegaan, dat spijt mij enorm, praat er dan over en geef niet meteen een negatieve feedback, aangezien ik 1163 positieve feedback heb gehaald en communicatie en goede afhandeling hoog in het vaandel staan.

Deze advertentie had ik aangemaakt:
WD3200BEVT, 320GB in de mini veiling ! aangeboden
Aangeboden door TP1, maandag 28 juli 2014 05:03
Laatste wijziging op maandag 28 juli 2014 19:24

gallery: TP1

Met vriendelijke groet,
Ton (TP1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phylantroop
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online

Phylantroop

Oderint dum metuant.

Beste Mijnheer,

Laat U dat mailtje eens zien dan van dat bod om 22:56 uur.

Fijne dag gewenst!
t gaat hier om een schijfje van 20 euro mensne maak je niet druk!

[ Voor 25% gewijzigd door Phylantroop op 29-07-2014 13:44 ]

Iets bestellen? HardwareParadijs.nl Bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TP1
Van: Phylantroop

U kan gewooon niet tegen kritiek.
U bent voor mij een oplichter die aan het eind van de veil tijd zegt dat hij een hoger bod heeft gehad via de mail, zodat ik er dan nog overheen ga.
U zegt het zelf al dat je er nog gaat zitten wachten op een tegenbod.
Die schijf is maar 15 euro waard hij is nieuw 39 euro.
Ik heb het idee dat hij volgende week er weer opstaat net zolang dat u er 20 euro voor gevangen heeft.

Helaas trapt niet iedereen in die grappen.
Ik heb U gewoon door, kut he.

De groeten ik heb hier geen tijd voor en ook geen zin in.

--------------------------------------------------------------------------------
dinsdag 29 juli 2014 16:18
--------------------------------------------------------------------------------
Van: TP1

Hallo Frank

Ik kan absoluut tegen kritiek laat dat duidelijk zijn ! Maar het moet wel gegrond zijn, en alle spelregels waren vooraf bekend, ook dat ik hem zelfs niets eens zou willen verkopen als ik het bod te laag vind, of zelfs bij hoger bod per ander medium, dan moet je niet moeilijk doen als je naast de prijzen valt.

Als ik nou de spelregels niet bekend had gemaakt of niks had laten weten en de veiling gestopt had zonder dit van tevoren bekend te maken, mits een hoger bod, of te laag dan geen verkoop, dan heb je een punt, maar dat is allemaal bekend, zie de regel hieronder, die in de advertentie stond, toen je hem kon lezen :P

LET OP ! ps. bij een goed bod per DM/mail kan de veiling eventueel eerder gestopt worden; OF als bod te laag is hou ik hem zelf...

Ik vind het persoonlijk jammer dat het zo gelopen is, en de kritiek is echt onterecht. Je was op de hoogte. Het verdient niet de schoonheidsprijs, maar de voorwaarden zijn ruim van tevoren bekend!
En we hebben in het verleden altijd goede zaken gedaan. En dan reageer je zo ?

En wie zegt mij dat de schijf maar 15 euro waard is, hij is voor mij 25 tot 30 waard. En hier op tweakers is het gemiddeld 70% van de nieuwprijs, dat is normaal (40 euro x 70% = 28 euro) Dus waar baseer je die 15 euro op.?

Erg jammer dat je niet gewoon communiceert maar gelijk negatieve punten uitdeelt zonder het hele verhaal te vertellen !

ps. als ik een advertentie van je zie waar ik interesse in heb, reageer ik gewoon hoor en ik doe dan gewoon weer mee....

Groeten
Ton (TP1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phylantroop
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online

Phylantroop

Oderint dum metuant.

U bent er nogal mee bezig zeg?

Berichten sturen, hier reageren met mijn retourberichten.
Die prijs baseer ik op de nieuwprijs van 39 euro.

vanaf € 39,82
T zit niet nieuw in de doos en u heeft geen bon voor garantie.

U gedraagd zich als een klein kind, wat voor het eerst een onvoldoende haalt na altijd een 10 te hebben gekregen.
U bepaald niet aan wie ik iets verkoop dat bepaal ik wel. Doelend op deze opmerking

ps. als ik een advertentie van je zie waar ik interesse in heb, reageer ik gewoon hoor en ik doe dan gewoon weer mee....

U bent nu gewoon aan het uitdagen tot ik iets verkeerds zeg en dat de admins van tweakers het aanpassen.

Ik wens u verder veel succes daarmee.

Fijne avond

Iets bestellen? HardwareParadijs.nl Bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TP1
Ik wil mij absoluut niet verlagen tot jouw niveau, maar vind je reactie nogal vervelend en niet gepast als je mij een oplichter en nagemaakte noemt ! En ook klopt je verhaal niet, de spelregels zijn en waren voorkomen duidelijk. Die wist je van tevoren al en moet je niet aankomen met 6 minuutjes voor tijd ga je met een ander in zee, en zo.. En het laatste bedoel ik gewoon het feit dat je zegt: nooit op mijn advertenties reageren, dat doe ik lekker wel hoor :)

Voor de volledigheid:
Bij jou koop ik helemaal nooit meer iets ondanks je goeie recenties, voor mij ben je gewoon een nagemaakte.
Dus ook geen vriendelijke groet.
Ook nooit op mijn ads reageren ik vergeet nl niets.

Ik vind het erg zielig dat je zo reageert en wilde het nog oplossen met je eventueel met een andere schijf die je voor appel en ei kon krijgen maar daar heb ik geen zin meer in. Ik ben er helemaal klaar mee!

Eigenlijk verdien je zelf ook een mooie beoordeling, ik heb er zelf genoeg dus dat zegt meer dan die 1 van jou. Eerlijk als ik een fout maak of iets niet nakom begrijp ik dat volledig en geeft ik dat ruiterlijk toe, maar zo doen we geen zaken, als alle kaarten op tafel liggen en dan zeuren over de spelregels die vanaf het plaatsen bekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:30

InFamous

excommunicado

Ik heb bij deze de beoordeling verwijderd, ten eerste zijn beoordelingen alleen maar bedoeld voor een gesloten overeenkomst of een poging daartoe, ten tweede is een veiling niet bindend.

Er is geen overeenkomst of een poging daartoe, aangezien de veiling nog niet gesloten was en er niks concreets was besproken.

De verkoper kan zelf bepalen met wie er zaken word gedaan, dit hoeft niet de winnaar van de veiling te zijn.

Daarnaast stond er inderdaad in de advertentie dat de veiling beeindigd kon worden als er goed bod binnen kwam via DM of email.

Je was dus op de hoogte van de spelregels.

Formerly known as Ragdoll

Pagina: 1

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.