Bij de info over het scherm wordt aangegeven dat de weergave van wit en grijstinten niet denderend is, ook de kleurechtheid laat te wensen over. Daarna wordt aangegeven dat er kalibratiesoftware wordt bijgeleverd, maar ik vind niets terug over de invloed van die software: in hoeverre zijn de problemen met grijstinten op te lossen? Blijven we op een dE2000 van 6,03 hangen? Ik had eigenlijk 2 entries in de tabel verwacht: out of the box en na handmatige calibratie. Met in de tekst hoe lang die calibratie heeft geduurd (zijn het 3 opties of wordt er 'echt' gekalibreerd per kleur).
Verder zou ik het een toevoeging vinden om iets meer info te krijgen over hoe warm een toestel wordt. "warmer dan veel concurrenten" en "een beetje ongemakkelijk" klinkt eigenlijk best ernstig, maar praten we over echt aanzienlijke verschillen of niet? En wat is warm? Een metinkje lijkt me een fijne toevoeging, dat vergelijkt beter.
Verder zou ik het een toevoeging vinden om iets meer info te krijgen over hoe warm een toestel wordt. "warmer dan veel concurrenten" en "een beetje ongemakkelijk" klinkt eigenlijk best ernstig, maar praten we over echt aanzienlijke verschillen of niet? En wat is warm? Een metinkje lijkt me een fijne toevoeging, dat vergelijkt beter.
[ Voor 27% gewijzigd door Bundin op 29-07-2014 10:20 ]