Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Gerton
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-10 12:16
Ik zoek een?
Ik zie mijn vader steeds vaker klooien met zijn huidige telefoon (pricewatch: LG E400 Optimus L3 Zwart) En zit er aan te denken om voor hem een nieuwe telefoon te besellen, maar kom er niet goed uit welke.
Het zou een telefoon moeten zijn met een goed scherm wat niet al te klein is, en op android draait. en een goede baterij is altijd mooi mee genomen.

Wat is je budget?
140 max.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het is een telefoon voor mijn vader dus ik verwacht er niet al te veel van, wat ik wel graag zou willen is een telefoon waar hij gewoon apps op kan zetting inplaats van dat hij om de week bij mij zit om bestanden er af te gooien omdat hij er niets meer op kwijt kan, zo zat ik zelf te denken aan 1GB aan werkgeheugen, en zo ongeveer 4GB aan opslag wat mogelijk nog uit te breiden valt via een SD kaart.
Mijn vader staat er om berucht dat hij meerdere jaren (Met zijn vorige wel 8 ) met een telefoon door gaat, maar ik vind dat hij dat bij deze niet kan doen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al naar verschillende aparaten gekeken, bijvoorbeeld
pricewatch: Alcatel One Touch Pop C7 Wit
pricewatch: Sony Xperia M Wit

Ik ben zeer benieuwd wat jullie er van vinden.

Tevens nog een extra optionele vraag, ik zou ook graag voor ongeveer het zelfde bedrag een leuk tabletje voor mijn moeder willen bestellen, dus als dit in het zelfde topic kan is dat mooi, en anders maar ik er een aan in het tablet forum.

[ Voor 4% gewijzigd door Gerton op 29-07-2014 09:02 ]

• AppliArt
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 20:29
Vorige top/mid-end modellen van andere merken, tweedehands of iets meer uitgeven voor een Moto G.

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-11 12:26

Tylocke

[Team Carrack]

Zit je per se vast aan Android of is Windows Phone ook een optie? De Lumia 630 is bijvoorbeeld toch wel een mooi toestel voor niet al te veel geld.

Is het ook nog een idee om 2e hands te kijken of wil je per se nieuw?

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Gerton
Tylocke schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:09:
Zit je per se vast aan Android of is Windows Phone ook een optie? De Lumia 630 is bijvoorbeeld toch wel een mooi toestel voor niet al te veel geld.

Is het ook nog een idee om 2e hands te kijken of wil je per se nieuw?
Hij heeft nu ongeveer 1.5 jaar ervaring met Android en nieuwe dingen leren is voor mijn vader niet al te makkelijk, vandaar dat Android denk ik de enige optie zal zijn.

Tweede hands vind ik niet zo heel erg, maar het is een cadeau dus nieuw zou wel het leukst zijn.

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-11 12:26

Tylocke

[Team Carrack]

gerton112 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:11:
[...]

Hij heeft nu ongeveer 1.5 jaar ervaring met Android en nieuwe dingen leren is voor mijn vader niet al te makkelijk, vandaar dat Android denk ik de enige optie zal zijn.

Tweede hands vind ik niet zo heel erg, maar het is een cadeau dus nieuw zou wel het leukst zijn.
Ah ja, dat is duidelijk dan :) Ik ken de uitdaging met ouders en nieuwe besturingssystemen uitleggen. Ik kan denk ik dan niet zo veel meer helpen. Heb zelf nu een Samsung II Plus en die bevalt op zich prima maar is niet helemaal meer van deze tijd.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:33

Flappiewappie

Hier nog meer

Hier staat wat

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:27
Inderdaad, beste keuze voor zijn budget!

• Gerton
Dat lijkt mij inderdaad wel een goede telefoon! en lekker binnen budget, ik zal er even over na denken.
Hartelijk dank voor de suggestie

[ Voor 4% gewijzigd door Gerton op 29-07-2014 10:41 ]

Pagina: 1