[Overzicht] Chinese webshops met EU warehouse

Pagina: 1
Acties:
  • 19.655 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-10 18:28
Iedereen kent inmiddels wel de diverse chinese websites waar voor over het algemeen goede prijzen producten te koop zijn. Enkele van die shops hebben ook een opslagpunt in de EU wat als voordeel heeft dat je de producten wat eerder in huis hebt en geen gedoe hebt met invoerrechten.

Hieronder tref je een overzicht aan van de verkopers die een opslagpunt hebben binnen de EU.

Deze lijst is niet compleet. Weet je een andere die er nog niet tussen staat, plaats hem even in de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De producten zijn vaak wel duurder volgens mij omdat DX zelf importkosten heeft moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

DX heeft geen warehouse in de EU. Het is puur een marketing term. eud.dx.com is een site speciaal voor EU customers waar ze snellere shipping aanbieden.

http://club.dx.com/forums/forums.dx/threadid.1371430?page=2

Dit geld overigens ook voor de andere shops. Ze hebben echt geen fysiek warehouse in de EU. Ze gebruiken Post NL en een shipping adres in NL om onder de import belasting uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Een opsomtopic is niet zo zinvol en is in SF ook niet de bedoeling. Dat kan net zo goed (en is beter op zijn plek) in de startpost van [Ervaringen] Online shoppen in China.

Nu gaat EN-IS op een bepaald moment in de nabije toekomst een nieuw topic voor [Ervaringen] Online shoppen in China maken, misschien kun je met hem overleggen. Ik heb je nu vast toegevoegd als auteur aan de openingspost van [Ervaringen] Online shoppen in China zodat je daar deze informatie kan toevoegen :)

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 29-07-2014 03:24 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.