Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Sinds vandaag in het bezit van een tweedehands LG G3 (nieuw in doos) maar mijn internet werkt niet op het toestel... SMS en bellen werkt wel gewoon en ik heb verbinding maar ik krijg geen 3G verbinding icoontje te zien.

Ook heb ik al APN instellingen gebruikt maar dat mocht ook niet baten. Toestel gereset naar fabrieksinstellingen maar dat helpt ook niet.

Toestel kwam bij een T-Mobile abbo maar aangezien ik kan bellen etc zit er geen simlock op.

Voor zover ik kan zien is er ook geen storing bij mijn provider omdat de simkaart wel in mijn andere toestel 3G verbinding heeft.

Is het een instelling of?

info:
- toestel met 3G (Oneplus One)
- Geen 3G (LG G3)
- kan wel bellen en smsen
- provider: Hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 15:52
Staat het vinkje bij netwerk thetering roaming aan? Aangezien HI gebruikt maakt van het KPN netwerk.

met dank aan hieronder, was het woord volledig kwijt 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door Sijhtam op 29-07-2014 16:54 ]

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:49
Sijhtam schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:18:
Staat het vinkje bij netwerk thetering aan? Aangezien HI gebruikt maakt van het KPN netwerk.
Dat doet iets heel anders.... (namelijk je 3G verbinding delen naar een ander apparaat). Bedoel je misschien roamen?
Het kan wel dat mobiele data standaard uit staat. Dus even in je opties graven.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
RocketKoen schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:21:
[...]

Dat doet iets heel anders.... (namelijk je 3G verbinding delen naar een ander apparaat). Bedoel je misschien roamen?
Het kan wel dat mobiele data standaard uit staat. Dus even in je opties graven.
Heb de vodafone simkaartje er in gedaan en het werkte.... Toen de Hi simkaart erin gedaan en het werkte weer niet :(

Gelukkig had ik mijn oude toestel nog waar de APN instellingen opstonden dus heb ze precies overgenomen en nu werkt het weer!

Bedankt in iedergeval voor het meedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 16:14
Waarschijnlijk Verificatiemethode: PAP vergeten ;) Been there, done that :)