Kan iemand me vertellen of ik 2 tweepolige ledstrips met een 4 polige (RGB) connector kan koppelen?
Ja, als de pinnen overeen komen(de afstand). Dan worden er simpelweg 2 pinnen niet gebruikt.
Formerly known as Ragdoll
Inderdaad, maar ik weet dus niet of de afstand overeenkomt. Vandaar de vraag
"Meten is weten"Volture schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:02:
Inderdaad, maar ik weet dus niet of de afstand overeenkomt. Vandaar de vraag
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Tja, ik hoop dat een medetweaker daar ervaring mee heeft voordat ik iets in huis ga halen dat toch niet blijkt te passen.
Hoe had je dat gedacht?
Er zijn legio ledstrips verkrijgbaar elk met een ander systeem.
Er zijn legio ledstrips verkrijgbaar elk met een ander systeem.
Formerly known as Ragdoll
Ik ging er vanuit dat er enigszins een standaard zou zijn. De meeste producten lijken hetzelfde te zijn qua aansluiting. Als er een standaard is, zou het best mogelijk kunnen zijn dat de 4 polige connector "backwards compatible" is met de 2 polige...
Wordt denk ik gewoon maar bestellen...
Wordt denk ik gewoon maar bestellen...
Ligt ook een beetje aan de LEDstrip zelf, zo veel LEDstrips als ik al verwerkt heb ligt het echt aan het fabrikaat, over het algemeen zijn de contacteilandjes groter bij de 2 polige strips. Er is dus niet echt een standaard voor.
Je zou het op een 4 polige kunnen gokken, check alleen dat een punt niet toevallig op beide eilandjes valt, want dan loopt het uiteraard in de soep.
Zelf gebruik ik nooit meer connectoren en pak ik graag mijn soldeerbout er bij. Te veel storingen door oxidatie etc. meegemaakt.
Je zou het op een 4 polige kunnen gokken, check alleen dat een punt niet toevallig op beide eilandjes valt, want dan loopt het uiteraard in de soep.
Zelf gebruik ik nooit meer connectoren en pak ik graag mijn soldeerbout er bij. Te veel storingen door oxidatie etc. meegemaakt.
Achterhoek | Loxone | PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | 12.200wp PV | Zehnder Q600
Pagina: 1