Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

wifi usb dongle hotspot problemen

Pagina: 1
Acties:

• EierKoek
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-10 10:57
hallo,

ik wil van een usb wifi dongle (TP-LINK LN-WN821N) een hotspot maken op mijn Desktop.
ik wordt hier alleen helemaal krankjoris van de problemen.
ik heb de vele manieren en softwares van het nternet geprobeert maar geen werken op connectify na, maar die begon geld te vragen.
van sommige softwares kon ik wel een wifi opzetten maar dat ging de connectie constant uit en aan. langst is denk ik 5 seconden aan geweest. ik kan hier helemaal niks mee en snap er niks van. het moet gewoon werken!! :( :( :(
ik wil gewoon dat mijn usb wifi eruit gaat pompen voor mijn Nexus 7 2013 tablet en mijn Nokia 920.
(trouwens ook met sommige software kon ik wel een wifi hotspot beginnen maar dan verloor mijn tablet constant de verbinding. is dit dan de tablet of de telefoon, die lijkt namelijk wel constant connectie te hebben. maar ik zie niks van streepjes om het te bevestigen.)
kan iemand mij helpen voordat ik met me tablet ga gooien. :X

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:19

Umbrah

The Incredible MapMan

Sorry, maar ik zou eens hélemaal opnieuw beginnen met dit topic, ik kan hier geen touw aan vastknopen. Wat probeer je te doen? Een ad-hoc verbinding op te zetten tussen twee peers en je PC tegelijk laten bridgen/routen/NAT-en? Of gewoon peer-to-peer ad-hoc?

Wat voor software heb je gebruikt? En wat is daar het probleem mee?

Wat is je einddoel, heb je geen normaal accespoint? Desnoods ingebouwd in je nat/DHCP server/router/modem-combi (zoals zoveel ISP's ze uitgeven).

Ik zag iets wat ik niet eens een review durf te noemen eerder langskomen van je, een Nexus7 met dooie wifi, probeer je iets op te lossen door je PC WiFi te laten uitzenden? In andere woorden: wat is je probleem? Ik zie dat je ook klaagt over een Nokia nu, ga eens op onderzoek in je huis (zie vijf apparaten in dit topic alleen al), wat is er stuk? Tevens... als je daar achter komt, maak eens een goed topic aan. Omschrijf je probleem, de stappen die je al genomen hebt ("ik heb softwares van "nternet" geprobeert" telt niet), en geef volledige info. Teken desnoods je infrastructuur even uit in Visio.