Ik Ben op zoek naar een SSHD omdat mn 5400 rpm laptop harde schijf sloom aanvoelt en ik het helemaal niet fijn vind om hier elke dag op school mee te moeten werken.
Wat is je budget?
Ik geef liever net meer dan 100 euro uit.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur, wel wil ik dat de sshd minimaal 1tb opslag capaciteit heeft.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De SSHD zal in dit systeem komen: pricewatch: HP Pavilion g7-2003sd
Ik weet dat ik mijn problemen met de traagheid ook op kan lossen met een losse ssd en dan mn huidige harde schijf in de dvd caddy maar ik gebruik de dvd speler daar gewoon teveel voor dus is dit geen optie.
Ik heb zelf nog helemaal niks gevonden omdat ik er niet uitkom in de pricewatch, heb geen subkopje kunnen vinden voor hybride schijven..
Hopenlijk hebben jullie tips!
Wat is je budget?
Ik geef liever net meer dan 100 euro uit.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur, wel wil ik dat de sshd minimaal 1tb opslag capaciteit heeft.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De SSHD zal in dit systeem komen: pricewatch: HP Pavilion g7-2003sd
Ik weet dat ik mijn problemen met de traagheid ook op kan lossen met een losse ssd en dan mn huidige harde schijf in de dvd caddy maar ik gebruik de dvd speler daar gewoon teveel voor dus is dit geen optie.
Ik heb zelf nog helemaal niks gevonden omdat ik er niet uitkom in de pricewatch, heb geen subkopje kunnen vinden voor hybride schijven..
Hopenlijk hebben jullie tips!