Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0rrie
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-12-2024
Gisteravond heb ik de mod succesvol geïnstalleerd. Hij werkt goed tot op heden alleen kwam ik er vandaag achter dat iets niet helemaal werkt. Ik probeerde mijn video's die ik had gemaakt met 120 fps, af te spelen maar mijn telefoon speelde ze op normale snelheid af. Terwijl er bij het miniatuurtje van de video "120f" staat. Kan iemand hier mij mee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Niet als je niet vertelt om welk toestel het gaat en wat je zelf al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. We verwachten hier wat meer eigen inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0rrie
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-12-2024
Mijn excuses, ik had de telefoon eerst genoemd in het onderwerp van dit topic. Ik kon dit topic toen koppelen aan een telefoon, dus heb ik dat weer verwijderd.

Het gaat om de Sony Xperia z1 Compact. Ik heb geprobeerd om de video's af te spelen via mijn album en via whatsapp. Eén video stuurde ik namelijk door via whatsapp en daar kon ik hem wel op de juiste snelheid afspelen. Op xda-developers.com (waar de mod vandaan komt) kan ik niet zo snel antwoord vinden op mijn vraag.

Dit topic kan gesloten worden. Bij het opslaan maakt hij een kopie van de video. Op deze kopie staat vermeld: "120f". Daarom leek hij mij logisch dat dit de nieuwe vertraagde video is. Het blijkt te gaan om het originele bestand. Probleem opgelost. :)

[ Voor 21% gewijzigd door C0rrie op 28-07-2014 18:51 ]