Hi,
Ik heb een probleempje met het gebruik van cookies en javascript op een html pagina die ik lokaal van een hardeschijf open. Ik ben bezig met een applicatie waarmee ik kan checken of een youtube video aan het spelen is of niet. Nu wil ik d.m.v. javascript een cookie aanmaken en daarin de status van de video zetten (spelen/gepauseerd). Nu ben ik er achter gekomen dat chrome niet zoveel van cookies houd. Hij laat alleen cookies toe vanaf een http:// verzoek (ofzoiets). Nu is/was er een manier om dat te omzeilen door chrome te starten dmv de --enable-file-cookies flag. Maar op een of andere manier vind chrome dat het niet mag dus werkt het zelfs niet met die flag. Nu weet ik niet of dat aan mij ligt of aan chrome dus ik zou graag van jullie willen horen wat ik misschien fout doe, en als het mogelijk is, een manier om dit probleem te omzeilen. Ik zou graag google chrome willen blijven gebruiken.
Hier is js code:
hiermee open ik chrome met de flag:
hoe de url er uit ziet:
p.s. ik ben een beginner in javascript, dus ik weet nog niet helemaal zeker wat mogelijk is of niet, dit zou wel eens zo'n facepalm vraag kunnen zijn, dus: plz be gentle XD
Al vast bedankt voor alle reacties
Ik heb een probleempje met het gebruik van cookies en javascript op een html pagina die ik lokaal van een hardeschijf open. Ik ben bezig met een applicatie waarmee ik kan checken of een youtube video aan het spelen is of niet. Nu wil ik d.m.v. javascript een cookie aanmaken en daarin de status van de video zetten (spelen/gepauseerd). Nu ben ik er achter gekomen dat chrome niet zoveel van cookies houd. Hij laat alleen cookies toe vanaf een http:// verzoek (ofzoiets). Nu is/was er een manier om dat te omzeilen door chrome te starten dmv de --enable-file-cookies flag. Maar op een of andere manier vind chrome dat het niet mag dus werkt het zelfs niet met die flag. Nu weet ik niet of dat aan mij ligt of aan chrome dus ik zou graag van jullie willen horen wat ik misschien fout doe, en als het mogelijk is, een manier om dit probleem te omzeilen. Ik zou graag google chrome willen blijven gebruiken.
Hier is js code:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
| var player; function onYouTubePlayerAPIReady() { player = new YT.Player('player', { height: '390', width: '640', videoId: 'W1m43i4WK1A', events: { 'onReady': onPlayerReady, 'onStateChange': onPlayerStateChange } }); } // autoplay video function onPlayerReady(event) { event.target.playVideo(); } function onPlayerStateChange(event) { if(event.data === 0) { //alert('window will be closed after this'); open("MusicPlayer.html", '_self').close(); } if(event.data == YT.PlayerState.PAUSED){ document.cookie="status= paused"; } if(event.data == YT.PlayerState.PLAYING){ document.cookie="status= playing"; } } |
hiermee open ik chrome met de flag:
code:
1
| [chrome folder]>chrome.exe --args --enable-file-cookies |
hoe de url er uit ziet:
code:
1
| file:///C:/xxx/test.html |
p.s. ik ben een beginner in javascript, dus ik weet nog niet helemaal zeker wat mogelijk is of niet, dit zou wel eens zo'n facepalm vraag kunnen zijn, dus: plz be gentle XD
Al vast bedankt voor alle reacties
[ Voor 5% gewijzigd door RareAMV op 28-07-2014 18:13 ]