Ik wil graag een game pc kopen en wilde weten of dit geschikt was:
Computer
De CoolerMaster N300 behuizing wordt geleverd met 1 120mm casefan en biedt plaats aan 2 extra casefans.
550W silent voeding met overload-protection
Processor/type
AMD Vishera FX-6300, Six-Core (nieuwste type processor van AMD)
Processorsnelheid
6x 3.5GHZ, 6144KB
Werkgeheugen
8GB DDR3 1333 Transcend
Harddisk / opslag
2000 GB / 2TB S-ATA 3 Seagate 64mb cache
Videospecificaties
Bereid je voor op een geweldige high-definition gaming ervaring met de nieuwe NVIDIA GT630 2GB videokaart.. Deze kaart beschikt over 2GB GDDR3 geheugen en is geschikt voor de nieuwste games.
Resolutie: 2560 x 1600 (Full-HD)
Aansluitingen:
1x HDMI
1x DVI Uitgang, 1x VGA
Bekijk hier meer inforamtie over deze videokaart, klik hier
Audio / Geluid
Geïntegreerde High Definition audio chip voor HD sound
DVD station(s)
DVD brander +/-RW 24 speed Dual Layer
Moederbord informatie
Gigabyte GA-78LMT-USB3 µATX, met 4 geheugenslots tot maximaal 32GB uitbreidbaar.
Overige aansluitingen
1 x PCI express slot x16
LAN 10/100/1000 mb/s
(Supersnelle "GigaBit Ethernet" netwerk/internet aansluiting)
6 x USB 2.0 aansluitingen
1 x DVI Uitgang + 1 x HDMI
2 x USB 3.0 aansluitingen
Multimedia-cardreader voor alle typen geheugencards (o.a. SD)
Meegeleverd
Drivers voor geluid, video, en LAN
Service
24 maanden carry-in basisgarantie en support.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er graag games op gaan spelen en opnemen voor youtube. Ook wil ik met adobe programma's aan de slag en gewoon internetten en muziek luisteren. Ik zat te denken aan games als: minecraft,battlefield 4, call of duty bo2 en ghosts, rust, dayz en nog van dat soort spellen. Die wil ik dan graag met high/medium setting spelen en tegelijk opnemen met hoge fps en geen lagg.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Exclusief verzendkosten ongeveer 500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik heb alleen een muis en toetsenbord en misschien een beeldscherm die ik meeneem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mij maakt het niet uit wat voor merk het is als hij het maar goed doet zoals ik bovenaan zij.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil dat hij niet heel erg veel geluid maakt. En verder heb ik niet echt wensen.
Ga je overklokken?
Nog niet
Computer
De CoolerMaster N300 behuizing wordt geleverd met 1 120mm casefan en biedt plaats aan 2 extra casefans.
550W silent voeding met overload-protection
Processor/type
AMD Vishera FX-6300, Six-Core (nieuwste type processor van AMD)
Processorsnelheid
6x 3.5GHZ, 6144KB
Werkgeheugen
8GB DDR3 1333 Transcend
Harddisk / opslag
2000 GB / 2TB S-ATA 3 Seagate 64mb cache
Videospecificaties
Bereid je voor op een geweldige high-definition gaming ervaring met de nieuwe NVIDIA GT630 2GB videokaart.. Deze kaart beschikt over 2GB GDDR3 geheugen en is geschikt voor de nieuwste games.
Resolutie: 2560 x 1600 (Full-HD)
Aansluitingen:
1x HDMI
1x DVI Uitgang, 1x VGA
Bekijk hier meer inforamtie over deze videokaart, klik hier
Audio / Geluid
Geïntegreerde High Definition audio chip voor HD sound
DVD station(s)
DVD brander +/-RW 24 speed Dual Layer
Moederbord informatie
Gigabyte GA-78LMT-USB3 µATX, met 4 geheugenslots tot maximaal 32GB uitbreidbaar.
Overige aansluitingen
1 x PCI express slot x16
LAN 10/100/1000 mb/s
(Supersnelle "GigaBit Ethernet" netwerk/internet aansluiting)
6 x USB 2.0 aansluitingen
1 x DVI Uitgang + 1 x HDMI
2 x USB 3.0 aansluitingen
Multimedia-cardreader voor alle typen geheugencards (o.a. SD)
Meegeleverd
Drivers voor geluid, video, en LAN
Service
24 maanden carry-in basisgarantie en support.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er graag games op gaan spelen en opnemen voor youtube. Ook wil ik met adobe programma's aan de slag en gewoon internetten en muziek luisteren. Ik zat te denken aan games als: minecraft,battlefield 4, call of duty bo2 en ghosts, rust, dayz en nog van dat soort spellen. Die wil ik dan graag met high/medium setting spelen en tegelijk opnemen met hoge fps en geen lagg.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Exclusief verzendkosten ongeveer 500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik heb alleen een muis en toetsenbord en misschien een beeldscherm die ik meeneem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mij maakt het niet uit wat voor merk het is als hij het maar goed doet zoals ik bovenaan zij.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil dat hij niet heel erg veel geluid maakt. En verder heb ik niet echt wensen.
Ga je overklokken?
Nog niet