Evaluatie van MIJ ! (NT modje)

Pagina: 1
Acties:

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:44

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Bij deze wil ik even bij de users nagaan of ze een beetje tevreden zijn over mij als moderator.

Een soort "warenonderzoek" zeg maar. ;)

Hier kun je dus met gefundeerde krtiek en argumenten komen, en ook voorstellen voor verbetering.

Ik ben benieuwd naar jullie reakties, je hoeft hier niet te slijmen, en je mag ook best pittige kritiek hebben, maar houd het wel netjes en gefundamenteerd.

<font size=1> complimentjes mogen ook hoor...</font>

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Wie ben jij?

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-05 17:40

Stoffel

Engineering the impossible

nix te klagen... :)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Op maandag 11 juni 2001 15:28 schreef okidokie het volgende:
Wie ben jij?
Euh... Ik ben de moderator van dit forum... ;)

Aannames zijn fataal.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
ah dat verduidelijkt de boel! :)

valt me wel op dat het niveau hier toch niet zo hoog ligt dan bij de andere subfora's
maar mischien is het hier daardoor ook wat rustiger dan op de rest van de subfora's

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Op maandag 11 juni 2001 15:36 schreef psygho het volgende:
ah dat verduidelijkt de boel! :)

valt me wel op dat het niveau hier toch niet zo hoog ligt dan bij de andere subfora's
maar mischien is het hier daardoor ook wat rustiger dan op de rest van de subfora's
Hoe bedoel je dat precies ? Niet genoeg kennis aanwezig ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

als je mij kunt helpen m'n cisco probleem op te lossen door even een berichtje terug te sturen via icq vind ik je een top-mod *GRIN*

ff zonder gein.

Weinig problemen hier, maar wordt niet zo snel gereageerd, maar kun jij nix aan doen. Je bevalt me wel.... good job, go on!!!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Op maandag 11 juni 2001 15:42 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat precies ? Niet genoeg kennis aanwezig ?
Voor het huis tuin en keuken network gedeelte wel, maar als het ook daadwerklijk een beejte dieper, of iets anders betreft helaas niet echt. Naar aanlieding van een aantal vragen van mij in dit subfora'tje.

Ik bedoel zoiets als, met je hub communiceren middels een service port, of zoals nu mijn probleem iets met snmp te frutten, ok ik ben ook newby wat dat betreft, maar had wel verwacht dat er hier mensen zijn die dit wel weten..

verder persoonlijk op jouw nix te klagen of wat dan ook, COMPLIMENTJE! :)

****disclaimer****
Dit is puur gebasseerd op mijn personlijke vragen, en raadplegen van de search bij mijn vragen.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• x-force
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-01-2024
oke

VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Valt weinig over te zeggen: Prima :P

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Op maandag 11 juni 2001 16:10 schreef psygho het volgende:

[..]

Voor het huis tuin en keuken network gedeelte wel, maar als het ook daadwerklijk een beejte dieper, of iets anders betreft helaas niet echt. Naar aanlieding van een aantal vragen van mij in dit subfora'tje.

Ik bedoel zoiets als, met je hub communiceren middels een service port, of zoals nu mijn probleem iets met snmp te frutten, ok ik ben ook newby wat dat betreft, maar had wel verwacht dat er hier mensen zijn die dit wel weten..

verder persoonlijk op jouw nix te klagen of wat dan ook, COMPLIMENTJE! :)

****disclaimer****
Dit is puur gebasseerd op mijn personlijke vragen, en raadplegen van de search bij mijn vragen.
maar je kunt ook neit verwachten dat alle facetten van netwerkgebied bezet zijn...

verder vind ik het goed gaan.
het is iig lekker rustig. :)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Roelant
  • Niet online
Op maandag 11 juni 2001 16:10 schreef psygho het volgende:
...
Er zal altijd iemand de eerste moeten zijn om bepaalde dingen uit te vinden, ieder heeft een stukje kennis, niemand weet écht alles, met elkaar weten we een heleboel.

Als jij dat allemaal hebt uitgevogeld (en je hier rond blijft hangen) is het forum weer een stukje kennis rijker, moet je maar denken :+

Verwijderd

Als mod moet je weten dat je dit niet hier zou moeten doen!! Beter bij LA ;)

Maar toch wil ik je antwoord geven, het gaat goed! Het ziet er netjes uit bij NT.

• Roelant
  • Niet online
Op maandag 11 juni 2001 20:10 schreef TheGladiator het volgende:
Als mod moet je weten dat je dit niet hier zou moeten doen!! Beter bij LA ;)
Ik denk dat het grootste deel van zijn doelgroep (voor deze vraag dan) daar niet komt. Wel zo verstandig om dat gewoon hier te zetten dus - weet je zeker dat er geen NT-er is die het mist.

• supersook
  • Laatst online: 16-08 20:40

supersook

Professioneel prutser

het is hier wel ok, alleen wat rustig.
Daarom kom ik liever in andere fora waar wat meer drukte is.

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
He modje ga eens je eigen topic moven dan... dit is Offtopic gelul he, of bn jij ook een netwerk ofzo? :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Mary Wana
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

ik wist niet eens dat jij mod was maar jehoort mij niet zeuren :9

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• om3ega
  • Laatst online: 19-08 23:06
Ben jij net zo gemeen als die man op je icoon? >:) ..

• -=unicron=-
  • Laatst online: 16-06 08:17

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Ga zo door B-) *D

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Verwijderd

mmm, ik heb een toevoeging voor de FAQ mag dat ook?

onder "Wat is een Proxy ?" worden een aantal dure commerciele oplossingen gegeven maar ik mis een aantal goedkopere oplossingen. Zeker het gebruik van linux is aan te raden als router, omdat (hoef ik je niet uit te leggen), maar dat kan ik ook nergens terug vinden. Gewoon vertellen dat een 486 met 8MB en 2 nic's zonder monitor en keyboard zeer geschikt is en een paar links naar linuxdoc.org met linux masq. Een link naar de NOS-faq is misschien ook wel handig.

[edit: squid staat er ook niet bij !! ]

[edit2: onder "Hoe benader ik shares op een andere computer?" zou je SAMBA kunnen noemen]

[edit3: Freesco staat er ook niet bij]

[edit4: ]
onder "Een aantal bekende poorten zijn de volgende" zou poort 111 sunrpc bij kunnen
verder mis ik 137,138,139,67 en 68 toch ook echt wel.

mmm, dat waren de belangerijkste punten wel geloof ik

/me denkt dat een FAQ nooit af is

Back on topic:

Lijkt me dat je goed doet. Anyway, zo vaak hang ik hier niet rond :) Maar toch complimentje bij deze

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Op maandag 11 juni 2001 23:06 schreef om3ega het volgende:
Ben jij net zo gemeen als die man op je icoon? >:) ..
Ik ben die man op dat icoon !!! >:)

Rubzie, dit is niet echt off-topic. Dit is een evaluatie van hoe het loopt op dit forum zelf. En ja, ik ben ook een beetje een netwerk.

Ik heb het idd niet op LA gedaan, omdat de mensen van LA niet zo'n goed beeld kunnen vormen van hoe het gaat op NT, als je dat vergelijkt met de mensen die hier vaak komen.

Zemanova, het is ooki de bedoeling dat er inderdaad wat linux oplossingen in de FAQ bijkomen. Dat kan ik wel in het algemene verhaal erbij linken, maar ik heb voor de rest helaas geen kaas gegeten van dat spul.

Als jij een mooi stukje voor in mijn FAQ hebt, dan plak ik dat met alle plezier erbij.

Ik was hoe dan ook van plan iig wat linux oplossingen er bij te linken. ( FreeSCO, E-smith)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Op dinsdag 12 juni 2001 01:13 schreef GaMeOvEr het volgende:
Zemanova, het is ook de bedoeling dat er inderdaad wat linux oplossingen in de FAQ bijkomen.
[topic=160708]

Ik heb er ff een topic over geopend.
Pagina: 1