Toon posts:

Asus P3B-F vs MSI BX-Master

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Topic says it all. Welke is beter, pros/contras?

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De AsusP3B-F ken ik niet, maar ik heb zelf de BX-Master. Erg stabiel en goed moederplankie moet ik zeggen.
Ik lees er veel goeie reviews over en de 4 'dimm's en 6 pci sloten zijn ook relaxt. Verder zit er nog een ata66 promise controler op, maar die gebruik ik niet.
Hij kost ongeveer 300 piek ofzo
succes

specs

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

heb zelf de asus erg goede mobo, ook goed voor overclocken geloof ik maar daar begin ik zelf niet aan ik heb er 6 pci sloten in zitten dus je kan lekker uitbreiden, die andere mobo ken ik niet, maar die zal ook wel niet slecht wezen denk ik

How bad is it on a scale from one to Spurs

Verwijderd

MSI BX-Master ownt. En hard ook. 6xpci, 1xisa, 4xdimm, D-LED, ATA66. Ik heb hem voor 300 gulden bij funprice.nl gekocht.

hATEway

Verwijderd

p3bf is oudere broertje van de CUBX, als je gaat vergelijken moet je het met die doen, uit de BX tests van anandtech kwam de CUBX als beste en daarna de BX-Master, CUBX is alleen wel FCPGA...

Verwijderd

Ik heb de MSI 6163Pro omdat ze de BX-Master niet op voorraad hadden, maar heb liever de BX-Master... http://start.at/HardwareXpo

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:00

botoo

💀 too old to die young

Ik ken de MSI niet uit ervaring, de Asus wel en daar ben ik zeer tevreden over, superstabiel zelfs bij overklokken. Minpuntje van de Asus is dat het overklokken niet per 1 MHz tegelijk kan maar met (kleine) sprongetjes.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:20
Asus ownz, ik heb de p2b-f en de p3b-f nu. en die draaien als een trein.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

heb nu de p3b-f draait super goed.
Alleen 1 nadeel en dat is wat botoo al zei: niet per 1 Mhz in te stellen de fsb.
Met de BX-master heb ik geen ervaring.

39

Verwijderd

Maar dat heeft de BX-Master ook niet, maar wel erg uitgebreid, bv bij mijn Pro is het 66,68,75,83,100,103,112,117,124,129,133,135,138,143,145,148,150,153...
zeer veel voltages worden ondersteunt...
CPU ratio 3/3,5/4/4,5/5/5,5/6/6,5/7/7,5/8 en er komen steeds nieuwe bij met BIOS updates!
Pagina: 1