Ik heb het beeld van mijn Geforce 760 gtx altijd gekloond naar een TV via HDMI. Deze TV staat in andere ruimte. Sinds afgelopen weekend wordt deze TV niet meer getoond in het NVIDIA-configuratiescherm onder "Meerdere beeldschermen installeren".
Het is wel mogelijk om de TV in het scherm te tonen. Hiervoor moeten ineens een aantal vervelende handelingen worden uitgevoerd:
1. Eerst TV aan
2. Dan PC aan
Hiervoor was het beeld altijd automatisch gekloond naar de TV. Ook als de TV uit stond. Nu wordt het in praktijk een reboot van mijn systeem om mijn scherm naar de TV te klonen.
Afgelopen weekend heb ik een aantal updates uitgevoerd. Weet niet of het hier mee te maken kan hebben:
- Update MSI Realtek drivers 10.0.14
- MS BIOS 2.70
Ook hoor ik op mijn TV geluid terwijl de geluidsmeter in Windows iets aangeeft.
Het is wel mogelijk om de TV in het scherm te tonen. Hiervoor moeten ineens een aantal vervelende handelingen worden uitgevoerd:
1. Eerst TV aan
2. Dan PC aan
Hiervoor was het beeld altijd automatisch gekloond naar de TV. Ook als de TV uit stond. Nu wordt het in praktijk een reboot van mijn systeem om mijn scherm naar de TV te klonen.
Afgelopen weekend heb ik een aantal updates uitgevoerd. Weet niet of het hier mee te maken kan hebben:
- Update MSI Realtek drivers 10.0.14
- MS BIOS 2.70
Ook hoor ik op mijn TV geluid terwijl de geluidsmeter in Windows iets aangeeft.