Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2013] Hoe mails ouder dan X wissen in 1 map

Pagina: 1
Acties:

• FirecrackerBE
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-11 11:54
Ik heb een map in mijn outlook waar alle backuprapporten automatisch in submapjes worden geplaatst.
Op die manier heb ik een soort van historiek. Na een jaar zouden die berichten echter wel weg mogen. Nu zit alles er nog in, maar ik zou dit graag automatisch laten opkuisen. Ik heb er al één en ander over gelezen, maar ik kom er niet echt uit.
Als ik ga autoarchiveren, is dat niet specifiek voor die map, maar voor alle mappen.

Structuur is dus zo:
BACKUPS
>Klant A
>Klant B
...

In elk klantenmapje zitten dus de geëmailde rapporten van die klant.
Hoe kan ik nu op de map Backups en alle subfolders een opruiming uitvoeren, zodat alle berichten ouder dan 1 jaar verwijderd worden?

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-11 11:45
Wat heb je zelf al uitgezocht? Volgende keer gewoon beter kijken

Je kan onder het tabje geavanceerd ook bladeren en in aparte mappen zoeken
Archiveren kan je ook per map doen

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ECKwY2c.png

[ Voor 103% gewijzigd door Quadradial op 28-07-2014 13:28 ]

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• FirecrackerBE
Die opschoonprogramma's heb ik natuurlijk wel bekeken. Wat je voorstelt is eigenlijk hetzelfde als de geavanceerde zoekfunctie. Dat is echter geen automatische functie hé.

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zo te zien heb je een Exchange-postvak in Office 365. Misschien kan je met retention policies op de server iets doen?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• FirecrackerBE
Die screenshot was niet van mij hé. Wij hebben een gewone Exchange 2010, geen 365 zoals bij Quadradial.

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-11 11:45
FirecrackerBE schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:03:
Die opschoonprogramma's heb ik natuurlijk wel bekeken. Wat je voorstelt is eigenlijk hetzelfde als de geavanceerde zoekfunctie. Dat is echter geen automatische functie hé.
*knip*

Zoek functie doe je 1x in de maand en dan gooi je het toch weg *knip*
Met de "Archive" functie kan je ook op (sub)mappen toepassen... maarja dat is weer geen "auto archive"

Op server niveau kan je inderdaad met Exchange 2010 retention policies gebruiken.

*knip*
ik moet leren tot 10 tellen.....
En nog een keer tot 10

[ Voor 30% gewijzigd door Lustucru op 28-07-2014 17:31 ]

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Pagina: 1