V&A - Weigeren verkoop invites (e.g. OnePlus)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:24
Redactie,mods,

Eigenlijk vind ik het enorm verwerpelijk dat we hier als tweakers onder elkaar invites voor telefoons aan elkaar aan het verkopen zijn.

Ik zou dan ook graag voor willen stellen om het verkopen van Oneplus invites op V&A te verbieden. Niet in de laatste plaats omdat dat ook van Oneplus zelf niet mag:

https://forums.oneplus.ne...d-to-permanent-ban.59261/

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:07
After much discussion, we have decided to disallow people to SPAM the forums with links to such events and will permanently ban forum users who violate this rule.
....
Your invites to share are for you to do whatever you want with them but please, if you decide to give them away randomly or on a contest that is held outside our forums, please refrain from posting any links to it in the forums.

Ik lees hier toch echt in dat het verbod gaat over het schoonhouden van hun forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:24
Dan lees je denk ik wat je wil lezen:

2. We don't want to see people monetizing the invites. Invites are free, and they will be given out in at a growing pace in the coming weeks. Don't pay for an invite. Chances are, you'll get yours very soon.

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:07
Met de nadruk op Want, er staat niet 'we dont allow.. / disallow people monetizing invites'. Dat ze iets willen is heel wat anders dan iets verbieden.. Er staat wél "we have decided to disallow people to SPAM the forums'

Daarbij kan ik "Your invites to share are for you to do whatever you want with them" niet anders intrepeteren dat dat ik ze ook zou mogen verkopen.. valt ook onder 'whatever'.. ;)

[ Voor 62% gewijzigd door analogworm op 28-07-2014 14:08 . Reden: opmaak enzoo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:17
S0epkip schreef op maandag 28 juli 2014 @ 13:09:
Redactie,mods,

Eigenlijk vind ik het enorm verwerpelijk dat we hier als tweakers onder elkaar invites voor telefoons aan elkaar aan het verkopen zijn.

Ik zou dan ook graag voor willen stellen om het verkopen van Oneplus invites op V&A te verbieden. Niet in de laatste plaats omdat dat ook van Oneplus zelf niet mag:

Ik voel met je mee. Maar als iemand geld over heeft voor het recht om er een te bestellen, en een ander wil dat recht verkopen, dan is er vraag en aanbod. En mag het wat mij betreft wel. Omdat de fabrikant het niet hard uitsluit zoals steam, kunnen we het moeilijk verbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexmoorlag
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-07 16:15
Dit was re verwachten en ik zie het probleem niet.
Als je gratis een concert kaart krijgt en je kunt niet, ga je hem toch ook verkopen als je bijvoorbeeld 50 kunt innen?
Pagina: 1