Ik kreeg van een tweaker een negatieve feedback op mijn V&A omdat mijn vraagprijs voor een videokaart hem niet aanstond.
Had even bij zijn advertenties gekeken,
Hij wil 't videokaart waar ik naar vraag verkopen, maar voor een prijs hoger dan 't norm.
Ik kreeg een bericht gestuurd :
achteraf zet hij een V&A op mijn profiel (met 1 ster)
zonder wat van mij proberen aan te schaffen of iets aan me te verkopen.
en heb op 't zelfde wijze hem een V&A gegeven omdat zijn acties belachelijk zijn (in mijn mening)
Ik werd er een beetje zat van & heb besloten om hier op de juiste wijze een topic te maken.
Hierbij is mijn vraag aan de mod(s) :
Zou u de beide V&A's willen deleten & het even duidelijk maken aan SlickRicko dat zulke acties niet kunnen.
Mvg ,
Tufaann
Had even bij zijn advertenties gekeken,
Hij wil 't videokaart waar ik naar vraag verkopen, maar voor een prijs hoger dan 't norm.
Ik kreeg een bericht gestuurd :
En ik heb daarop gereageerd :Zou je alsjeblieft je prijs aan willen passen..
100,- is wel erg laag!
175,- is de actuele waarde van de kaart
Het is simpel & duidelijk.het is de keus van de verkoper of hij hem aan me verkoopt voor dat prijs of niet.
achteraf zet hij een V&A op mijn profiel (met 1 ster)
zonder wat van mij proberen aan te schaffen of iets aan me te verkopen.
Ik vond het associaal & kinderachtig.100,- voor een R9 280x willen betalen is verdomd weinig.. Probeer marktplaats ipv de prijzen op tweakers omlaag te gooien.. 175,- is de actuele tweedehands prijs!
en heb op 't zelfde wijze hem een V&A gegeven omdat zijn acties belachelijk zijn (in mijn mening)
hij bleef doorgaan met me berichten te sturen om ruzie uit te lokken. (mod kan wel onze bericht gesprekken wel lezen)beetje waardeloze actie om een V&A feedback op mijn profiel te posten met een kritiek, terwijl je niks van me koopt of aan me verkoopt.
hierbij krijg je het terug.
Ik werd er een beetje zat van & heb besloten om hier op de juiste wijze een topic te maken.
Hierbij is mijn vraag aan de mod(s) :
Zou u de beide V&A's willen deleten & het even duidelijk maken aan SlickRicko dat zulke acties niet kunnen.
Mvg ,
Tufaann