Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Monitor. Momenteel heb ik een Dell WFP3008. Een 30" scherm, IPS, 2560x1600 Deze ga ik verkopen voor ~550. De monitor verbruikt mij teveel stroom, en 30" is toch wel wat groot.
Wat is je budget?
De verkoopwaarde is ook mijn budget, dus ~550, tenzij ik meer waarde krijg voor minder geld. het budget HOEFT niet op.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Dell lijkt altijd goed kwa monitoren, maar maakt me verder eigenlijk niet uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
[iFoto/videobewerking. Vooral Lightroom, beetje photoshop en soms Premiere Pro + Final Cut Pro. Verder game ik soms, maar Input Lag maak ik me geen zorgen over (speel niet online/competitief, meer recreatief)[/i]
Calibratie af-fabriek is minder belangrijk, heb zelf een Spyder dus kan zelf calibreren.
De hamvraag:
Is 1x 27", of 2x 24" handiger? (of misschien zelfs 3x 24"? gezien sommige 24"full hd IPS/MVA voor 150 euro te koop zijn) Zat zelf te kijken naar
1x pricewatch: Dell Ultrasharp U2713HM Zilver, Zwart
1x pricewatch: Dell Ultrasharp U2913WM Zwart (voor video makkelijk, 1920*1080 + 640px ruimte aan de zijkant voor menu's ed.
1x pricewatch: LG 34UM65-P Zwart (Zelfde als vorige, maar groter scherm)
2x pricewatch: Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart
2x of 3x pricewatch: Samsung S24D390HL Blauw, Zwart
2x of 3x pricewatch: Acer H236HLbmjd Zwart
2x pricewatch: Asus VX279Q Zwart
2x pricewatch: Asus MX279H Zwart
Lange lijst dus....
Heb trouwens als videokaart een Nvidia 560TI, dus maximum lijkt op 2 monitoren te zitten.
Ik zoek een?
Monitor. Momenteel heb ik een Dell WFP3008. Een 30" scherm, IPS, 2560x1600 Deze ga ik verkopen voor ~550. De monitor verbruikt mij teveel stroom, en 30" is toch wel wat groot.
Wat is je budget?
De verkoopwaarde is ook mijn budget, dus ~550, tenzij ik meer waarde krijg voor minder geld. het budget HOEFT niet op.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Dell lijkt altijd goed kwa monitoren, maar maakt me verder eigenlijk niet uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
[iFoto/videobewerking. Vooral Lightroom, beetje photoshop en soms Premiere Pro + Final Cut Pro. Verder game ik soms, maar Input Lag maak ik me geen zorgen over (speel niet online/competitief, meer recreatief)[/i]
Calibratie af-fabriek is minder belangrijk, heb zelf een Spyder dus kan zelf calibreren.
De hamvraag:
Is 1x 27", of 2x 24" handiger? (of misschien zelfs 3x 24"? gezien sommige 24"full hd IPS/MVA voor 150 euro te koop zijn) Zat zelf te kijken naar
1x pricewatch: Dell Ultrasharp U2713HM Zilver, Zwart
1x pricewatch: Dell Ultrasharp U2913WM Zwart (voor video makkelijk, 1920*1080 + 640px ruimte aan de zijkant voor menu's ed.
1x pricewatch: LG 34UM65-P Zwart (Zelfde als vorige, maar groter scherm)
2x pricewatch: Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart
2x of 3x pricewatch: Samsung S24D390HL Blauw, Zwart
2x of 3x pricewatch: Acer H236HLbmjd Zwart
2x pricewatch: Asus VX279Q Zwart
2x pricewatch: Asus MX279H Zwart
Lange lijst dus....
Heb trouwens als videokaart een Nvidia 560TI, dus maximum lijkt op 2 monitoren te zitten.