Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-11 09:51

Saven

Administrator

Topicstarter
Hola,
even een korte vraag waar ik nergens het antwoord op kan vinden (alleen guides hoe je je convo of media kunt verwijderen)

Als ik een conversatie verwijderd, worden dan ook de media van mijn telefoon verwijderd? Dus alle foto's en vid's die ik van die contactpersoon heb ontvangen?

Thanks

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-11 11:04
Heb het net even getest met een nieuwe groep en een nieuwe foto, bij mij ( iphone ) blijft het staan, lijkt me dat dat op android ook zo is.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-11 09:51

Saven

Administrator

Topicstarter
Hehe thanks, heb het nav je berichtje gedaan. Lijkt idd dat het er nog op staat :) !

Whatsapp werd een beetje sloom, sommige gesprekken duurde paar seconden voordat ze geopend worden @ htc one. dus ff soort cleanup gehouden

[ Voor 45% gewijzigd door Saven op 28-07-2014 11:37 ]

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-11 12:19

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

De verzonden en ontvangen media blijft inderdaad allemaal behouden.

Voor de zekerheid had je natuurlijk via Windows even een kopietje van de Media-folder kunnen trekken, welke in je WhatsApp-folder staat. Heb je in ieder geval een backup van die info en kun je op je telefoon ook een boel in die folders opschonen. Dat zal ongetwijfeld een boel goed doen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bastiaan op 28-07-2014 22:17 ]

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:36
Op de iPhone kun je conversaties niet volledig verwijderen. Deze blijven in de database staan, zonder media natuurlijk. Zou Whatsapp Android ook zo werken?