We maken gebruik van een portal die ontzettend langzaam is(pagina's laden duurt 5-15 seconden). De beheerders zijn al een tijdje de oorzaak aan het opsporen, maar er komt nog geen schot in de zaak. Ik heb zelf de code, zover ik deze kan zien al uitgebreid bekeken en het lijkt er ook op dat de code slordig georganiseerd is en veel te veel (java)scripts af laat werken, waardoor het zo lang duurt totdat de pagina geladen is.
Ik heb daarnaast het idee dat er een verouderde versie van navision gebruikt is wat tot deze vertragingen zou kunnen leiden.
Zouden jullie kort maar krachtig naar de code willen kijken of jullie iets abnormaals zien en waar het aan zou kunnen liggen, of waar ik anders moet zoeken, zodat we tot een fatsoenlijke oplossing komen.
mvg,
Ik heb daarnaast het idee dat er een verouderde versie van navision gebruikt is wat tot deze vertragingen zou kunnen leiden.
Zouden jullie kort maar krachtig naar de code willen kijken of jullie iets abnormaals zien en waar het aan zou kunnen liggen, of waar ik anders moet zoeken, zodat we tot een fatsoenlijke oplossing komen.
mvg,
[ Voor 99% gewijzigd door Godlikev op 28-07-2014 10:11 ]