Wij hebben baby monitor die hartslag en ademhaling in de gaten houdt, deze geeft sinds eens paar dagen een probleem. Telkens wanneer we hem aanzetten, duurt het even en geeft hij een alarm (constante pieptoon) 'low battery' en daarmee kunnen we dus niets meer doen.
Nu heb ik de monitor open gedaan en eens gekeken wat er precies in zit en daar een aantal foto's van gemaakt:
Onderstaande is de aansluiting van de batterij op het moederbord:

Onderstaand heb ik dan ook nog een foto genomen van de batterij zelf:

Is er een mogelijkheid dat ik bijvoorbeeld de pinnentjes gewoon door verbindt zodat de monitor detecteert dat de batterij altijd geladen is?
Ik heb ook op internet gezocht naar 'nieuwe' batterijen van dit formaat en die lijken nog verkocht te worden, zou een nieuwe het probleem oplossen?
Hebben jullie eventueel een aanbeveling wat ik precies zou moeten doormeten om te weten wat de oorzaak precies is? (ik heb ook nog andere foto's mocht je die willen)
Extra foto's:

Nu heb ik de monitor open gedaan en eens gekeken wat er precies in zit en daar een aantal foto's van gemaakt:
Onderstaande is de aansluiting van de batterij op het moederbord:

Onderstaand heb ik dan ook nog een foto genomen van de batterij zelf:

Is er een mogelijkheid dat ik bijvoorbeeld de pinnentjes gewoon door verbindt zodat de monitor detecteert dat de batterij altijd geladen is?
Ik heb ook op internet gezocht naar 'nieuwe' batterijen van dit formaat en die lijken nog verkocht te worden, zou een nieuwe het probleem oplossen?
Hebben jullie eventueel een aanbeveling wat ik precies zou moeten doormeten om te weten wat de oorzaak precies is? (ik heb ook nog andere foto's mocht je die willen)
Extra foto's: