Toon posts:

Gta 5 Laadt wel maar loopt daarna vast

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo kijkers,
ik heb een probleem
mijn gta cd werkt wel maar me ps3 is in een keer random sloom geworden met het laden van gta in het begin doet hij het wel het duurt lang met laden.
kom ik bij het menu om talen te kiezen druk ik op x maar dan doet hij het niet, (er zijn wel kleinenkrasjes op de disc) twee dagen geleden deed hij het nog perfect.
Andere games doen het nog wel.

Who can help me!? :-(

[ Voor 2% gewijzigd door BM op 28-07-2014 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Die krasjes op de disc zijn dat. Heb ik ook gehad, exact dezelfde symptomen. Wel een nieuwe disk gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:54
Werken andere games wel? Is je DVD beschadigd?

Er is misschien wel meer aan de hand. Want je tekst is zonder goede reden helemaal bold en italic. Misschien heb je een virus.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:22

BM

Moderator Spielerij
Hallo Avishay,

Welkom op GoT :)
Ik heb je tekst even wat minder schreeuwerig gemaakt, en je topic naar het juiste subforum verplaatst.

Wat betreft je problemen. Zoals trix0r al zegt zouden de krassen het probleem kunnen zijn, Heb je de mogelijkheid om de disc bij iemand anders te proberen? Dan weet je gelijk of het probleem aan het schijfje of aan je PS3 ligt.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egelalexander
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-09 13:40
Je zou eventueel iemand anders zijn dvd kunnen lenen en dan op je xbox harddisk kopiëren. En dan kan je hem meestal wel spelen met je bekraste dvd omdat hij toch de data van de hdd afhaald. Heb dit vroeger wel eens gehad. :)

According to my calculations the problem doesn't exist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02:14
Als je er een andere disc in doet, leest hij hem dan wel, en kan je hem dan ook spelen?
Pagina: 1