Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12:58
Dag Tweakers,

Onder andere de apps ASN Bankieren en Media Monkey Beta weigeren te installeren op mijn Galaxy S4. Ik heb beide nieuwste Danvdh ROMs getest en meerdere malen een complete wipe gedaan van system, data, cache, dalvik cache en internal storage (maw: alles met uitzondering van extSD (ik heb een 4 en een 64GB microSD kaartje getest voor het flashen via de nieuwste TWRP)). Als ik de apps wil installeren via de Play Store blijft de status op "Downloaden" staan en uiteindelijk, na minuten wachten, komt er een error 495 uit. Het maakt niet uit wat ik wipe of wat ik reboot, ik blijf die apps niet kunnen installeren.
Vele andere apps, zoals 9292 gaan wel gewoon prima maar een select groepje niet dus. Is er iemand die enig idee heeft wat ik kan doen? De Galaxy SII van mijn zusje kan deze apps wel zonder problemen installeren en mijn Pipo M9 PRO kan het ook. Het moet dus, volgens mij, aan mijn S4 liggen, maar waar-o-waar? Als ik terug moet naar stock dan zei dat zo, maar ik weet even niet welke firmware ik waar vandaan moet plukken en hoe ik die moet flashen. Noot dat ik ook al een nieuwe modem geflasht heb en ik weet niet meer zeker bij welke Android versie deze hoorde.

Ik wacht met smart op jullie tips!

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:48
Zou toch eens beginnen bij een stock firmware.. Deze kun je downloaden bij www.samfirmware.com, waarna je ze kan flashen met Odin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
Terug op stock en het heeft allemaal 0,0 geholpen, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:47
Sideloaden werkt ook niet dan?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:13

TommieW

Numa numa.

Heb je al een AOSP ROM geprobeerd?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
@Brad Pitt: Ik zal binnenkort eens zien.

@TommieW: Tot nu toe 2x GPE en stock - nee dus.

Algemeen: Ik kan de apps Blurb Checkout, Google Zoeken en Samsung Link niet updaten alhoewel ze er al wel op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:52
Heb je hier iets aan:
http://techknowzone.com/h...495-in-google-play-store/

Daarnaast; als je de app download op 3g i.p.v op wifi, werkt het dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 22:28
Ik denk dat het komt doordat je ook je modem hebt veranderd. Je zult dan een origineel modem moeten zoeken en die flashen.

Voordat je dat gaat proberen kun je ook hier nog even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
@Robbie T: Allemaal al geprobeerd, ja. Via wifi, ik heb geen 3/4G.

@Ronald8: Het lijkt nu dat de stock firmware de modem ook weer vervangen heeft.

Als ik alle updates verwijder van de Play Store kan ik alles gewoon installeren. Echter, als die updates weer automatisch geïnstalleerd worden kan ik die apps niet meer installeren.

Edit: als ik nu Mediamonkey Beta wil installeren krijg ik de error "Dubbele providerverificatie"..?

[ Voor 13% gewijzigd door Zalmanman op 27-07-2014 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 22:28
Probeer dan de nieuwste versie van de Play Store eens. Die is te vinden in dit artikel: nieuws: Google verspreidt update voor Play Store met 'material design'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Ik ga mee met Ronald8.

Ik heb enkele weken geleden op mijn tablet hetzelfde probleem gehad (wel updates van bestaande apps, bijna onmogelijk om nieuwe apps toe te voegen, zelfde error code), waarna ik de meest recente versie van de Play Store heb geïnstalleerd. Daarna kon ik probleemloos verder.

[ Voor 3% gewijzigd door Bastiaan op 28-07-2014 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
Ronald8 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 08:06:
Probeer dan de nieuwste versie van de Play Store eens. Die is te vinden in dit artikel: nieuws: Google verspreidt update voor Play Store met 'material design'
Amen to that answer. Hij werkt weer :-D Nu als de wiedeweerga van die stock ROM af wat TouchWiz begint mij aardig op mijn zenuwen te werken. Wat een zinloze apps zitten er toch bij zeg. Bweh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

ik heb de TomTom versie die ik ook had op mij S3 Mini en gewoon altijd super perfect werkte. Ik heb inmiddels een S4 mini 19195 maar als ik hem wil starten geeft hij de melding "Kan geen verbinding maken met TomTom. Probeer het later opnieuw". De enigste mogelijkheden zijn dus Probeer het opnieuw, wat hij na 1 seconde dus weer aangeeft of Sluit af. De versie die bij bestandsbeheer staat is iets van tomtom..euro...cr@aked_t.apk Nu ben ik zeker geen held in dit soort zaken en in principe maar een gewone gebruiker maar kan iemand mij vertellen wat hier fout zou kunnen zitten?
Bvd. Theo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-09 18:30

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Je hebt een gecrackte TomTom op je telefoon staan zoals het lijkt, gewoon kopen ;)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, maar als ik een versie wil kopen geeft jij aan dat hij al op de telefoon staat? Dus dan zou ik zeggen dat hij wel goed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:47
Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 22:17:
Klopt, maar als ik een versie wil kopen geeft jij aan dat hij al op de telefoon staat? Dus dan zou ik zeggen dat hij wel goed is?
Deïnstall, koop, klaar.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi samen,

jullie hadden beide gelijk. Ik heb de oude versie verwijderd en de originele gekocht en werkt vooralsnog perfect. Thnx

Zou je in het vervolg een eigen topic aan willen maken of aansluiten bij een bestaand Play Store / TomTom topic en niet iemand anders zijn topic willen kapen?

[ Voor 39% gewijzigd door PaT op 27-08-2014 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJV1983
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-08-2021
Een vraagje over de Tomtom app op de S4 mini. Hoe werkt het geluid? Persoonlijk vind ik Waze te zacht (op de snelweg kan ik de navigatie nauwlijks verstaan). Wil graag de Tomtom app kopen alleen wil ik van te voren wel zeker weten dat het geluid niet te zacht is dat ik hem nauwlijks kan horen. En ja ik heb mn radio ook aan en nee die staat niet te hard.

Voorheen had ik een losse navigatie en dat werkte perfect. Alleen die is nu overleden en omdat ik nu een goeie telefoon heb waar dit makkelijk bij moet kunnen wil ik de kosten voor een nieuwe navigatie (+/- 150euro) besparen op de app (45euro). Houder en alles heb ik al behalve de app alleen weet ik niet of het geluid hard genoeg kan.

Misschien een andere app? Mijn eisen qua navigatie zijn:
- Kaarten kunnen downloaden en op externe mini sd card zodat ik in het buitenland geen internet nodig heb.
- Rekening houden met files tijden rijden.
- Waarschuwingen tijdens het rijden dat er flitsers staan
- Lifetime update van kaarten mogelijk.
- Moet de gesproken aanwijzingen kunnen verstaan!

Wie helpt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Graag niet andermans topic kapen. Hiervoor aub even het juiste ervaringentopic zoeken, of zelf een topic aanmaken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.