Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem gaat gebruikt worden om op te gamen, het hoeft niet op het hoogste resolutie of hoogste settings. Ook hoeven niet de nieuwste games zoals The Witcher 2 ofzo op worden gespeeld. WildStar en FIFA15 proof is wel de bedoeling.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het gaat om een erg goedkoop budget/medium pc. 250 euro s
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er is geloof ik wel een kast en HDD aanwezig. Of de kast groot genoeg is voor GPU is nog niet duidelijk
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
MOBO, CPU, GPU, MEM, Voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig naar AMD materiaal aangezien dat goedkoper is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goedkoop, dingen als SSD, fancontrol, speciale voeding kunnen altijd nog worden toegepast
Ik heb een aantal V&A onderdelen opgezocht die mij wel okay leken, wat denken jullie er van?
Dit systeem gaat gebruikt worden om op te gamen, het hoeft niet op het hoogste resolutie of hoogste settings. Ook hoeven niet de nieuwste games zoals The Witcher 2 ofzo op worden gespeeld. WildStar en FIFA15 proof is wel de bedoeling.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het gaat om een erg goedkoop budget/medium pc. 250 euro s
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er is geloof ik wel een kast en HDD aanwezig. Of de kast groot genoeg is voor GPU is nog niet duidelijk
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
MOBO, CPU, GPU, MEM, Voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig naar AMD materiaal aangezien dat goedkoper is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goedkoop, dingen als SSD, fancontrol, speciale voeding kunnen altijd nog worden toegepast
Ik heb een aantal V&A onderdelen opgezocht die mij wel okay leken, wat denken jullie er van?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8150 Black Edition | € 151,- | € 151,- |
| 1 | Asus M5A78L-M LX3 | € 38,50 | € 38,50 |
| 1 | XFX AMD Radeon HD 6970 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Kingston KVR13N9S8/4 | € 36,- | € 36,- |
| 1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 37,99 | € 37,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 263,49 | |
[ Voor 13% gewijzigd door MrVegeta op 28-07-2014 09:52 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps