Toon posts:

[iCloud] Verdwenen opslagruimte en verwijderen reservekopie?

Pagina: 1
Acties:
  • 9.707 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap helemaal niks van icloud.. Ik heb standaad 5GB en daaraan heb 2,3 GB aan een reservekopie en 323 MB aan whats app. Nu staat er dat ik maar 218 MB over heb. Waar is de rest gebleven? Nu wilde ik mijn reservekopie verwijderen en een nieuwe reservekopie maken, alleen wat gebeurt er als ik mijn reservekopie verwijder? Zijn dan ook mijn gegevens van whats app enzo kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 16:56

hostler

Yeahhh dude!

Foto's en dergelijke? Data van apps? Emails?

Op je iPhone naar instellingen gaan, dan iCloud, dan Opslag en reservekopie en vervolgens naar Beheer Opslag.

Maar dat had je natuurlijk zelf ook uit kunnen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb alle foto's al verwijdert, data van apps staan uitgeschakeld en email heb ik niet in icloud staan en heb net alle mails ed. verwijderd voor de zekerheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10 13:45
melisssssa, welkom op GoT :w

Ik heb de titel van je topic aangepast naar [iCloud] Verdwenen opslagruimte en verwijderen reservekopie?. Probeer altijd een goede omschrijving te vinden van je probleem.

De reservekopie is alleen een back-up van je toestel. Als je die verwijdert, dan raak je geen gegevens op je toestel kwijt. Alleen loop je wel het risico dat je dan geen back-up meer hebt. Dus mocht er in de tussentijd iets gebeuren met je toestel, dan ben je de gegevens kwijt. Overigens maakt Whatsapp ook een aparte back-up / sync met iCloud: http://www.whatsapp.com/faq/nl/iphone/20888066 (wellicht heb je het hierover, maar dat kan ik niet opmaken uit je TS).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceAA
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-11-2024
Het is afwachten en dit is normaal gedrag van iCloud

Lees: iCloud: over opslagbuffers http://support.apple.com/kb/HT4873?viewlocale=nl_NL

Als je echt niet kan wachten of je quota stijgt niet dan staat er in dat document ook hoe je het kan forceren.

[ Voor 113% gewijzigd door GeforceAA op 28-07-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LidaH
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07-07 14:46
Ik heb 2 ipads allebei op mijn naam
De een gebruikt mijn man en de andere ik moet ik nu van allebei een reserve kopie maken of kan die van mijn man verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@LidaH het is niet handig om een 10 jaar oud topic te kapen, zeker als je vraag weinig te maken heeft met de originele topicstart. Dit topic gaat dan ook op slot.

Je kunt beter een nieuw topic openen. Vermeld dan wel duidelijk wat het probleem is, welke (relevante) hardware en software je gebruikt, en wat je zelf al gezocht, gevonden, en geprobeerd hebt. Op die manier kunnen we je het beste helpen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.