[Bug?] Verzendkosten niet langer zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:52

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Hi,

Klopt het dat er niet langer verzendkosten worden berekend?

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/261cjde.jpg

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:37

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Wat heb je ingesteld staan bij Verzendmethode en Betaalmethode (filters links van de bovenstaande prijslisting)?

Als ik goed kijk, lijkt het wel te kloppen. Als ik kijk naar je screenshot zie ik dat onder andere Redcoon en Misco wel verzendkosten berekenen. Ik raakte ook even in paniek, maar het is blijkbaar tegenwoordig vrijwel standaard dat er geen verzendkosten worden berekend.

[ Voor 55% gewijzigd door Glaanie op 27-07-2014 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

(jarig!)
Je kunt bij iedere regel ook 'hoveren' over de prijs inclusief verzendkosten (de rechter kolom). Dan zie je ook staan dat er blijkbaar 0 euro pakketpost en 0 euro voor ideal geldt bij veel winkels (maar niet bij allemaal).

Als ergens volgens jou ten onrechte niets wordt opgeteld, dan horen we dat natuurlijk graag. Dan kunnen we de bij ons ingestelde rekenregels voor de verzendkosten voor die winkel daarop aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:52

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Het feit dat bij de hover ook €0 verschijnt zegt me op zich niets, mocht er zich inderdaad een bug voordoen ga ik ervan uit dat die zich daar ook tentoonstelt.

Desalniettemin hebben jullie volgens mij wel gelijk dus was het denk ik ook meer mijn verbazing. Mijn excuus :).

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~