Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu ongeveer een jaar een Samsung galaxy trend GT-S7560. Sinds ongeveer een maand werkt het internet alleen nog maar vlakbij de router, wat inhoud dat ik op de trap bij de meterkast moet gaan zitten om wat op mijn mobiel te doen. Je kan je voorstellen dat dat niet erg fijn is :'(
Wat is al geprobeerd heb:
  • Mobiel opnieuw opstarten, batterij eruit halen.
  • Mobiel gereset.
  • Een aantal keer WiFi opnieuw ingesteld.
Meer kan ik niet bedenken en ik heb ook niet zoveel verstand verstand van telefoons.
Alvast bedankt
Mvg Judith
LET OP: Het gaat dus niet om mobiele data.
EDIT: Ik heb al best veel gezocht maar ik vind vooral dingen over mobiele data en het is ook niet zo'n bekende telefoon dus er is ook niet veel over te vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2014 20:32 ]

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 23:38

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Heb je er al eens aan gedacht dat het aan je router kan liggen? Misschien die even resetten oid.

:)

Verwijderd

Topicstarter
Greveldinges schreef op zondag 27 juli 2014 @ 23:21:
Heb je er al eens aan gedacht dat het aan je router kan liggen? Misschien die even resetten oid.
Bedankt maar dat heb ik ookal geprobeerd, maar de telefoons van de andere personen in het huis werken wel prima door het hele huis.

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:11
Hoe werkt hij op andere wifi netwerken? ff testen bij iemand anders of hij daar ook zo slecht werkt, dan weet je zeker dat het je telefoon is ;) .

Toevallig recentelijk laten vallen? Lijkt er op dat als dat ineens gebeurd zonder iets aan de software te veranderen er gewoon een fysieke verbinding kapot is.

Bij mobiel gereset, wat bedoel je dan? Opnieuw opstarten of helemaal terug naar fabrieksinstellingen?
Als naar fabrieksinstellingen niet meer werkt (en via recovery alles wissen/resetten, al voert dat misschien te ver) dan blijft er op het software vlak niet veel meer over.

Verwijderd

Topicstarter
Smobbo schreef op maandag 28 juli 2014 @ 09:31:
Hoe werkt hij op andere wifi netwerken? ff testen bij iemand anders of hij daar ook zo slecht werkt, dan weet je zeker dat het je telefoon is ;) .

Toevallig recentelijk laten vallen? Lijkt er op dat als dat ineens gebeurd zonder iets aan de software te veranderen er gewoon een fysieke verbinding kapot is.

Bij mobiel gereset, wat bedoel je dan? Opnieuw opstarten of helemaal terug naar fabrieksinstellingen?
Als naar fabrieksinstellingen niet meer werkt (en via recovery alles wissen/resetten, al voert dat misschien te ver) dan blijft er op het software vlak niet veel meer over.
Bij andere zelfde verhaal. Nee ik heb hem wel laten vallen maar het is niet zo dat dit daarna ineens was. Ja echt gerest naar fabrieksinstelligen.
Ik zal hem dan maar eens naar de reparatie brengen kijken wat die zeggen :)