Hoi,
Ik krijg morgen mijn onderstaande PC componenten binnen.
Dit is mijn eerste build en ik heb van alles al opgezocht wat betreft installatie van deze onderdelen. Ik kon alleen nergens vinden hoe je de processorkoeler erop zet. Ik neem aan dat er een handleiding bij zit, maar ik zou het fijn vinden als ik visueel kon zien hoe dat in zijn werk gaat met dit type koelblok. YouTube maakt het niet veel duidelijker aangezien daar enkel oudere Scythes op staan en veelal ook Duitse video's. Ik vroeg me dus af of iemand dit koelblok al een keer heeft gebruikt, of jullie nog tips hebben (wat betreft de algemene bouw of andere onderdelen) en of de andere koelblokken op een vergelijkbare wijze worden gemonteerd.
Alvast bedankt!
Ik krijg morgen mijn onderstaande PC componenten binnen.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 194,88 | € 194,88 |
1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 124,04 | € 124,04 |
1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 272,05 | € 272,05 |
1 | NZXT H440 Zwart | € 97,34 | € 97,34 |
1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 37,- | € 37,- |
1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M1A1600C9 | € 69,45 | € 69,45 |
1 | Cooler Master V650 Semi-Modular | € 82,05 | € 82,05 |
1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 106,95 | € 106,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 983,76 |
Dit is mijn eerste build en ik heb van alles al opgezocht wat betreft installatie van deze onderdelen. Ik kon alleen nergens vinden hoe je de processorkoeler erop zet. Ik neem aan dat er een handleiding bij zit, maar ik zou het fijn vinden als ik visueel kon zien hoe dat in zijn werk gaat met dit type koelblok. YouTube maakt het niet veel duidelijker aangezien daar enkel oudere Scythes op staan en veelal ook Duitse video's. Ik vroeg me dus af of iemand dit koelblok al een keer heeft gebruikt, of jullie nog tips hebben (wat betreft de algemene bouw of andere onderdelen) en of de andere koelblokken op een vergelijkbare wijze worden gemonteerd.
Alvast bedankt!