Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Zoek laptop voor studie + muziek en evt simpele games.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hee,

Ik ben op zoek naar een laptop die ik voornamelijk voor mijn nieuwe studie ga gebruiken. Daarnaast wil ik graag muziek afspelen en kijk ik films en series. bijvoorbeeld via netflix of iets wat ik download.

Nu heb ik de volgende HP gezien: http://store.hp.com/Nethe...NB#merch-product-overview

Mijn budget is 600 euro. Is dit dan een goede optie? Daarnaast moet ik een stukje reizen vanaf Nijmegen richting huis. Dus ook voor het gebruik in de trein moet hij geschikt zijn en moet de accu dat vol kunnen houden. Het voornamelijkste doel is dus surfen en downloaden en afspelen van muziek/films/series.

Ik wil een laptop die niet kleiner is als 13 inch en niet groter als 15.6. 15.6 heb ik op dit moment ook en dat bevalt me wel goed. Daarnaast weet ik dat ssd op dit moment een groot voordeel is. Maar ik denk niet dat het budget dat toelaat. Zou ik in de HP laptop eventueel op een later moment een SSD in kunnen zetten?

Graag advies! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2014 18:31 ]

• Elaynegalad
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-12-2016
Dit is misschien wel een leuke optie: pricewatch: Toshiba Satellite L50-B-180 voordeel tov de hp is dat deze een full hd scherm heeft.
En voor die 100euro die je bespaard kun je ook nog een ssd kopen.

[ Voor 24% gewijzigd door Elaynegalad op 27-07-2014 19:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Elaynegalad schreef op zondag 27 juli 2014 @ 19:01:
Dit is misschien wel een leuke optie: pricewatch: Toshiba Satellite L50-B-180 voordeel tov de hp is dat deze een full hd scherm heeft.
En voor die 100euro die je bespaard kun je ook nog een ssd kopen.
De HP heeft ook een hd scherm, daarnaast ook een touch screen wat ik ook een klein pluspuntje vind. Daarnaast vind ik de toshiba een niet al te grote geheugengrootte heeft.

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39
Als je veel geheugen en FullHD wil is deze misschien een optie:

pricewatch: HP Pavilion 15-p032nd

Verwijderd

Topicstarter
Zou ook graag advies ontvangen of de laptop in de link zo slecht is? of is dat een goede optie?

• Elaynegalad
Die laptop heeft maar een resolutie van 1366x768, maar als je perse een touchscreen wil en de resolutie niks uitmaakt is er niks mis mee.

• Bartallstar
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-11 08:31
Ik lees in de openings post dat er eventueel simpele spellen op gespeeld gaan worden, waar moeten wij dan aan denken? geen van de laptops die hier gelinkt worden hebben een aparte grafische chip. Dit kun je natuurlijk ook niet verwachten in deze prijsklasse maar houd hier rekening mee!

• Elaynegalad
Bartallstar schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:34:
Ik lees in de openings post dat er eventueel simpele spellen op gespeeld gaan worden, waar moeten wij dan aan denken? geen van de laptops die hier gelinkt worden hebben een aparte grafische chip. Dit kun je natuurlijk ook niet verwachten in deze prijsklasse maar houd hier rekening mee!
De pricewatch: HP Pavilion 15-p032nd heeft een R7 M260 waar je volgens mij prima op kan gamen.
Pagina: 1