Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!
Staan twee Ziggo's in met signaalsterkte, eentje met nummer (ons nummer) en eentje met gewoon Ziggo. Als ik die probeer, vraagt ie om identiteit ...etc. Die met nummer, daar vul ik het ww in endanmaakt het apparaat verbinding. Dit lukt. Maar alles met internet faalt.....
[ Voor 67% gewijzigd door Madrox op 27-07-2014 16:37 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Madrox op 27-07-2014 16:42 ]
De SSID 'Ziggo' is een hotspot dat is niet wat je zoekt.Madrox schreef op zondag 27 juli 2014 @ 16:30:
Net geprobeerd, het probleem blijft. Snap er helemaal niets van
Staan twee Ziggo's in met signaalsterkte, eentje met nummer (ons nummer) en eentje met gewoon Ziggo. Als ik die probeer, vraagt ie om identiteit ...etc. Die met nummer, daar vul ik het ww in endanmaakt het apparaat verbinding. Dit lukt. Maar alles met internet faalt.....
Ik zou het kanaal even aanpassen naar 1, 6 of 11 (even testen welke het beste werkt) dit staat standaard op auto wat nog wel eens een gevalletje interferentie wil opleveren.
https://www.ziggo.nl/klan...draadloos-kanaal-wijzigen
We verwachten hier toch echt meer kennis en inzet dan op het viva forum.
Tijd voor een nieuwe sig..
Zo zou ik de hotspots volgens hem niet moeten verwijderen, die het apparaat vind in de omgeving, de buren etc.
Hij heeft het weer goed gezet en het werkt nu gelukkig weer.
Dat ik de "ziggo" niet moet gebruiken, is helemaal helder. Haar Ziggo heeft een nummer, daar was ik wel uit.
[ Voor 12% gewijzigd door Madrox op 02-08-2014 19:13 ]