Windows 7 Pre-installation OPK CD, waar te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Hallo Tweakers,

Weet iemand waar ik de Nederlandse versies van de Windows 7 Pre-installation OPK CD's kan krijgen?
Vroeger kreeg je ze bij een 3pack OEM's maar volgens mij worden ze nu alleen los zonder OPK verkocht.

Als ik Google kom ik op tal van sites uit (ook van Microsoft) zoals deze: http://www.microsoft.com/...6-t24yU01p?hashlink=Tab_2

Maar dat zijn allemaal downloads, Ik zoek het echte CD'tje zoals hier, maar dan de NL versie Afbeeldingslocatie: http://ecover.to/Download/1246935/Windows_7_OEM_Preinstallation_Kit-DVD.JPG

Ik zie op eBay enzo wel Duitse en een paar uit de USA maar ik weet eigenlijk niet of die taal gebonden zijn?

Ook maar eens Microsoft gebeld maar die leveren geen OEM discs uit aan consumenten.

En als ik zoek op dat X15 nummer wat iedere Microsoft CD heeft kom ik niet bij een NL disc uit.

Iemand een idee?

Alvast veel dank

[ Voor 48% gewijzigd door crack_en_hack op 03-08-2014 13:17 ]

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:54

TheVMaster

Moderator WOS
Helaas voldoet jou topic niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen.

Ik mis het volgende :
  • Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem opgelost te krijgen?
  • Welke oplossingen heb je (via de zoekmachines) gevonden en waarom voldoen deze niet?
  • op welke termen je precies gezocht hebt.
  • welke oplossingen je gevonden hebt en waarom deze niet voldoen
  • Wat evt. de supportafdeling van Microsoft als oplossing heeft aangedragen?
Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en vul je topicstart aan...

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
TheVMaster schreef op maandag 28 juli 2014 @ 11:51:
Helaas voldoet jou topic niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen.

Ik mis het volgende :
  • Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem opgelost te krijgen?
  • Welke oplossingen heb je (via de zoekmachines) gevonden en waarom voldoen deze niet?
  • op welke termen je precies gezocht hebt.
  • welke oplossingen je gevonden hebt en waarom deze niet voldoen
  • Wat evt. de supportafdeling van Microsoft als oplossing heeft aangedragen?
Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en vul je topicstart aan...

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)
Beter?

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:41
Waarom heb je een echte DVD nodig en voldoet een zelfgebrande versie via die img file niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Nielson schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 19:58:
Waarom heb je een echte DVD nodig en voldoet een zelfgebrande versie via die img file niet?
Ja jawel, maar vroeg het me gewoon af.
Ik vind het fijner om van alles een echte installatie CD te hebben i.p.v. CD-R's en schijven vol met iso's.