Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aankoop printer

Pagina: 1
Acties:

• CM0102
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 21:04
Ik overweeg om de Canon MG3550 wifi printer aan te schaffen. Voor school ben ik op zoek naar een degelijke printer die in acceptabele kwaliteit kan printen en niet perse binnen een meter van mijn iMac moet staan. Hiervoor wil ik hooguit 50 á 60 euro uitgeven.

Deze vraag stel ik omdat ik echt helemaal geen verstand van printers heb. Is de inkt van deze printer goedkoper dan, vergelijkbaar met of duurder dan de inkt van andere printers? Is het handig om 2 cartridges te gebruiken of is het gebruik van 4 beter?

Of kan ik voor dit geld beter wat anders halen?

Enige hulp zou zeer gewaardeerd worden!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:33
Ik zou op internet tweedehands een laserprinter met netwerkkaart halen voor een euro of 50. Printer ergens in een hoekje aansluiten met UTP kabel. En hopen dat de toner nog halfvol zit zodat je het uithoudt tot en met het einde van je studie. ;)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

CEA > OH

CEA is alleen voor componenten die binnen de CE groep vallen, denk daarbij aan receivers, speakers, TV's, mediaspelers, et cetera. Printers vallen onder computer hardware.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.