"Reactie gewijzigd" alleen als er reacties bij zijn gekomen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friemel
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 17:21

Friemel

Lekker bezig

Topicstarter
Ik zou graag zien dat de voettekst "Reactie gewijzigd..." alleen getoond wordt als er ondertussen reacties bij zijn gekomen. Want als je binnen 1 minuut een aanpassing maakt, staat die voettekst er al, dat vind ik vrij overdreven. :?

Kortom, het is alleen nuttig als er in de tussentijd mensen gereageerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Is het niet zo dat de edit tekst er alleen bij staat als de pagina ondertussen bekeken is? Ik zie bij mijn eigen post niet altijd edits staan namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Als je heel snel bent en een kleine aanpassing maakt staat er ook niks. Geen idee hoe het precies werkt, maar d/t fouten kun je er zo uithalen zonder dat iemand het ziet.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:45
Ik heb vaak genoeg een reactie kunnen editten zonder die voettekst te krijgen.
Volgens mij komt dat pas als iemand je reactie gelezen heeft.

Dat is ook prima zo. Anders kan iemand stiekem zijn reactie wijzigen terwijl je een reactie aan het typen bent. En dan denk je dat je seniel wordt omdat er ineens iets anders staat ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:31

rob_erwt

What does this button do?

Ik weet uit mijn hoofd even niet of het ook met tijd te maken heeft (aanpassen binnen x seconden), maar er wordt in ieder geval gekeken naar het verschil in grootte.

Dus een d/t fout maakt de tekst niet langer en dus zie je de voettekst niet. Maar schrijf je er een hele zin bij, dan is het verschil groot genoeg om de voettekst te triggeren.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:38

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Volgens mij is tijd geen factor voor het wel of niet tonen van de voettekst. Ik heb eens een post bewerkt binnen 5 minuten zonder een te krijgen en bij een ander kreeg ik 'm wel. Ik denk grootte (hoeveel is er verandert) en of de post ondertussen al gelezen is.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Als ik het mij goed herinner moet je minimaal 3% aanpassen voor je die tekst krijgt?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Pagina: 1