Good evening,
Dit moet erg straightforward zijn, maar ik zit er al 2 uur mee te puzzelen en het wordt nu frustrerend.
Onderstaande code werkt perfect: bij het openen van de pagina hoest hij de juiste waardes op
Echter wil ik die waardes niet bij het openen van de pagina, ik wil ze gebruiken in een functie die wordt aangeroepen door de jQuery UI MultiSelect EventHandler. Dan ziet het er zo uit:
De ApplyRoleFilter functie wordt succesvol aangeroepen met de juiste waarde, echter wordt de jQuery loop niet uitgevoerd. Ik heb al 101 varianten geprobeert, maar ik kom er niet uit.
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? Thanks
Dit moet erg straightforward zijn, maar ik zit er al 2 uur mee te puzzelen en het wordt nu frustrerend.
Onderstaande code werkt perfect: bij het openen van de pagina hoest hij de juiste waardes op
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| $(document).ready(function(){ $("td.ContainsRole").each(function() { $this = $(this) var value = $this.find("span.role").html(); var columnID = $(this).parent().children().index($(this))+1; alert(value); }); } |
Echter wil ik die waardes niet bij het openen van de pagina, ik wil ze gebruiken in een functie die wordt aangeroepen door de jQuery UI MultiSelect EventHandler. Dan ziet het er zo uit:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| $(document).ready(function(){ $("#Role").multiselect({ click: function(event, ui){ ApplyRoleFilter(ui.value, ui.checked); } }); } function ApplyRoleFilter(selectedRole, checkStatus) { alert(selectedRole); $("td.ContainsRole").each(function() { $this = $(this) var value = $this.find("span.role").html(); var columnID = $(this).parent().children().index($(this))+1; alert(value); }); } |
De ApplyRoleFilter functie wordt succesvol aangeroepen met de juiste waarde, echter wordt de jQuery loop niet uitgevoerd. Ik heb al 101 varianten geprobeert, maar ik kom er niet uit.
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? Thanks