Windows 7 start niet op. Volledig zwart scherm.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenBrian
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-04-2022
Beste Tweakers,

Het probleem
Sinds een paar dagen is er een vreemd probleem op de computer van mijn vader. Als ik het opstart, gebeurd er helemaal niks. Het scherm blijft zwart. Hier een filmpje hoe het eruit ziet.
https://www.youtube.com/watch?v=L3iFQXnBZT8

Wat heb ik geprobeerd

Ik heb geprobeerd om een nieuwe beeldscherm erop te zetten. Ik dacht dat dat misschien het probleem was, meer nee.
Ik heb ook geprobeerd om Windows 7 via een dvd opnieuw geprobeerd erop te installeren, maar dat kon niet omdat hij op niks reageerde.

Ik heb ook google gevraagd of hij mij kon helpen. Maar helaas, ik krijg niet de resultaat die ik wilde.

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen met dit probleem en dat ik genoeg heb uitgelegd.

Met vriendelijke groet,

Brian

-Oplossing?-

Waarschijnlijk is de videokaart kapoet. Dus, dat was het probleem misschien.

[ Voor 5% gewijzigd door IkBenBrian op 02-08-2014 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke hardware wordt gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsje
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Beste brain

Ik hoor geen beep na het opstarten of is dat altijd zo geweest? Anders zit het in de post van het moederbord. Is er voor de rest niks veranderd aan de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenBrian
larsje schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 19:14:
Beste brain

Ik hoor geen beep na het opstarten of is dat altijd zo geweest? Anders zit het in de post van het moederbord. Is er voor de rest niks veranderd aan de pc?
Er is niks veranderd aan de PC sinds de aankoop. (2 jaar geleden, dacht ik). En de beep, volgens mij heb ik dat nooit gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenBrian
Ik zal zo voor je kijken.