Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• azegers87
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-01-2022
Hallo ik heb nou die litecoin Qt wallet voor mijn mac gedownload
hij is nu aan het synchroniseren vind dat erg traag gaat ik heb voor bitcoins Multibit
jammer dat ze niet zon software hebben voor litecoin want ze hebben wel voor dogecoin wel Multidoge
maar heeft iemand tips hoe ik sneller dat kan doen want dit vind ik zo geen doen zo

Verwijderd

..

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2014 20:22 ]

• azegers87
<<reactie verwijderd>>

Modbreak:@qwertwin01
Mensen komen hier met een vraag over iets waar ze moeite mee hebben en zulke dooddoeners dragen niet tot nauwelijks bij aan een oplossing.

@azegers87
Maar dat is nog geen reden om zulke taal uit te slaan. Als reacties ziet waarvan je vindt dat ze niet door de beugel kunnen, kun je een topic report aanmaken en daarop wordt door een mod gereageerd.

[ Voor 85% gewijzigd door rickiii op 26-07-2014 22:56 ]

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:01

Rannasha

Does not compute.

Voor zover ik weet zijn er geen SPV clients voor Litecoin, dus kun je alleen maar als full node mee doen. Kortom: De hele blockchain downloaden.

Het Bitcoin-protocol is niet gemaakt voor het overdragen van grote hoeveelheden data, waardoor het binnenhalen van een volledige blockchain erg traag is, ongeacht de beschikbare bandbreedte. Simpelweg een beperking van het protocol.

Een workaround is om een deel van de blockchain elders te downloaden middels een bootstrap-bestand. Op deze manier kun je een deel van de blockchain op een efficiente manier downloaden en de client de rest laten doen. Zie ook: https://litecoin.info/bootstrap.dat

Verder: wel lief zijn tegen elkaar :(

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• azegers87
ik heb inmiddels alle blocks tot vandaag gedownload die bootstrap.dat heb ik geprobeerd maar weinig effect gahad tenmiste ik had niet idee dat het dan sneller zou gaan heb precies gedaan zoals uitgelegt was
eigenlijk zou nou en regelmatig backup van die blocks moeten maken voor in geval ooit computer opnieuw installeren of ander computer wil zetten zodat ik het hele circus van de afgelopen jaren moet downloaden