Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ferdyvw
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 07:19
Mijn tab pro maakt een snel tikkend/ trillend geluid tijdens het spelen van spelletjes.

Het is alleen te horen wanneer je met je oor tegen het scherm zit, of van hele korte afstand.

Het geluid komt niet uit de speakers, maar uit het apparaat zelf. Het klinkt eigenlijk als een ouderwetse hardeschijf, maar zover ik weet zit er een Ssd in.

Tijdens ander gebruik is het geluid er niet, hij functioneert verder goed.

Wat kan dit geluid veroorzaken?

Verwijderd

Jou tablet kan ook trillen, waarschijnlijk horen die vibraties bij het spel. Bij instellingen van je tablet kan je het waarschijnlijk uitzetten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2014 19:26 ]

• Ferdyvw
Nee, hij trilt niet tijdens dit spel. En het geluid is ook veel subtieler. Het trillen is niet te voelen

Verwijderd

Kan je het geluid opnemen?

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 12:52
Ik zou zeggen lees het TabPro topic eens. Probleem staat hierin uitgebreid beschreven. Kort samengevat: gebruik van goedkope onderdelen door Samsung.

• Ferdyvw
Dank voor tip, heb het inderdaad gevonden.

Verwijderd

Misschien even de oplossing posten voor andere mensen met dit probleem.

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 12:52
Er is helaas geen oplossing :X

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Omdat er blijkbaar niet teveel vooronderzoek is gedaan en het antwoord ook al gegeven is, inclusief een topic waar er over doorgevraagd kan worden, gaat dit topic dicht.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.