Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

ASUS CORE i7 laptop, CODE ??

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views

Verwijderd

Topicstarter
Zou iemand mij asjeblieft ze spoedig mogelijk een antwoord kunnen geven op de volgende vraag? Alvast heel erg bedankt.
Ik kan een i7 asus laptop kopen en heb hem vorige week bekeken, ik haalde de batterij eruit en ik zag een code gedrukt in de laptop in het batterijhuis, dus geen sticker, heeft alleen de i7 dat ??? En/ of welke laptop heeft dat nog meer???

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-11 13:02

Plato112

Da is toch nie normaal!

Een code? Over wat voor soort code hebben we het hier?
Want zo wordt het wel erg moeilijk antwoorden.

Speed limits are like herpes.

Verwijderd

Topicstarter
Waar staan er codes of kenmerken dan in een i7, klopt het dat er een code, nummers en letters, staat gedrukt op de plek waar de de accu/ batterij is geplaatst, je ziet hem pas als je de accu/batterij eruit haalt, aan de zijkant van de plek waar je hem uit haalt??

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:57
Zonder foto denk ik dat het nogal lastig wordt om je te helpen.

Maar: wat is je eigenlijke probleem? Waarom heb je die info nodig?

Als het je gaat om vast te stellen of het inderdaad een i7 laptop is: opstarten en cpuid of iets dergelijks vanaf een USB stick starten.

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 18:41:
Waar staan er codes of kenmerken dan in een i7, klopt het dat er een code, nummers en letters, staat gedrukt op de plek waar de de accu/ batterij is geplaatst, je ziet hem pas als je de accu/batterij eruit haalt, aan de zijkant van de plek waar je hem uit haalt??
Een I7 is een CPU, daarin staat meestal niks. Aan de buitenkant van de package staat welke serie het exact is, waar de cpu gemaakt is etc.

Aan de buitenkant van de laptop is meestal een sticker geplakt om aan te geven welke CPU erin zit, zoals deze:

Afbeeldingslocatie: http://g-ecx.images-amazon.com/images/G/02/uk-electronics/product_content/HP/Q1/ci7_d_rgb_3000._V134473316_.png

Aan de binnenkant van een accu houder staat meestal een serie en/of typen nummer van de fabrikant zelf. Misschien is het handig om even uit te leggen wat je exact bedoelt.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-11 16:36

Compizfox

Bait for wenchmarks

Een i7 is niet een soort laptop, het is een productklasse van Intel-CPU's. Er bestaan honderen verschillende modellen van verschillende merken laptops met i7-CPUs erin.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-11 15:29

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Voor zover dit aankoopadvies betreft hoort dis in LAA, waar je dit al gepost had. Crossposten houden we niet zo van.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.