hdd kapot?

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views

• roblamper
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-08-2024
schijfje overgenomen van een mede tweaker maar lijkt mij kopot of niet? iemand enige idee om hem nog te redden?

https://drive.google.com/...4WnNzMzQ/edit?usp=sharing

https://drive.google.com/...0ejVLenc/edit?usp=sharing

https://drive.google.com/...pWFdZcEU/edit?usp=sharing

Verwijderd

Die lijkt goed kapot te zijn ja, probeer het eens met een andere kabel? Want dit zijn wel heel veel fouten.

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:01
Als je SMART info post is het verstandig om alle info te posten ipv. een subset.

• roblamper
is via mijn sharkoon quick dock ding met usb 3.0 met andere schijven heb ik nergens last van , dus dock werk goed.

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-12-2025

MrMonkE

★ EXTRA ★

Misschien een hele platter fout ofzo of lees/schrijf kop defect.
120gb? dat ding is vast eeuwen oud.

ps: Probeer ook eens alt-printscreen voor screenshot. Dan krijg je alleen de applicatie die focus heeft.

Als antwoord op je vraag: Nee, ik denk als ik zo die errors zie dat ie dood is.

[ Voor 25% gewijzigd door MrMonkE op 26-07-2014 16:22 ]

★ What does that mean? ★

• roblamper
Thralas schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 16:18:
Als je SMART info post is het verstandig om alle info te posten ipv. een subset.
noob vraag :p hoe? :P

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:01
Ik zie een scrollbalk op je tweede screenshot.

En als je op het knopje 'Log' drukt krijg je vast een versie die je gewoon kunt plakken en tussen [code][/code] tags kunt stoppen.

• roblamper
Thralas schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 16:25:
Ik zie een scrollbalk op je tweede screenshot.

En als je op het knopje 'Log' drukt krijg je vast een versie die je gewoon kunt plakken en tussen [code][/code] tags kunt stoppen.
wil niet echt lukken ... pc loopt steeds vast als ik de hdd aansluit...dan knalt me explorer.exe service er uit...lol nee er is iets goed mis met de hdd!

kreeg hem vanmorgen binnen via de post , goedverpakt .
had een 120gb IDE besteld .. maar kreeg een sata opgestuurd..lol.
kon hem onderwindows dus ook niet formateren , pc liep gelijk vast.
heb hem geformat onder mac os , wat wel ging

maar goed bedankt voor de info allemaal , ik gaat er vandoor... kijk vanavond nog wel eff verder...of ik er leven in ken krijgen

Verwijderd

Hoi roblamper,

Je hebt mogelijk kabelfouten. Dat kun je zien als je naar UDMA CRC Error Count kijkt. Als de raw value daarvan een groot getal is, betekent dit dat je kabelfouten hebt gehad. Dit kan zorgen voor de rode blokjes tijdens het testen. Het is inderdaad jammer dat je niet de volledige SMART informatie hebt gepost. Verder vind ik ook dat je erg weinig informatie geeft.

Tot slot wil ik je vragen om je berichten in normaal Nederlands te plaatsen. Zo begin je een zin met een hoofdletter, en gebruik je interpunctie op de juiste plaatsen. Ook woorden als 'eff' en 'ken' zijn hier ongewenst. Dit is hier niet het forum van De Telegraaf.

Vriendelijke groet,
CiPHER
Moderator OT

• roblamper
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 17:18:
[mbr]Hoi roblamper,

Je hebt mogelijk kabelfouten. Dat kun je zien als je naar UDMA CRC Error Count kijkt. Als de raw value daarvan een groot getal is, betekent dit dat je kabelfouten hebt gehad. Dit kan zorgen voor de rode blokjes tijdens het testen. Het is inderdaad jammer dat je niet de volledige SMART informatie hebt gepost. Verder vind ik ook dat je erg weinig informatie geeft.

Tot slot wil ik je vragen om je berichten in normaal Nederlands te plaatsen. Zo begin je een zin met een hoofdletter, en gebruik je interpunctie op de juiste plaatsen. Ook woorden als 'eff' en 'ken' zijn hier ongewenst. Dit is hier niet het forum van De Telegraaf.

Vriendelijke groet,
CiPHER
Moderator OT[/]
Ok Topic kan op slot , ik ga terug naar de basis school. En nederlands leren. _/-\o_

Verwijderd

Ik heb vorig bericht verkeerd geïnterpreteerd. Het was sarcastisch bedoeld. Bij deze mijn excuses. Toch nog een fijne avond toegewenst!

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2014 19:44 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.