Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
L.S.

Ik heb in een jaar 200 sollicitaties gedaan bij freelance.nl om nog wat extra opdrachten te krijgen naast mijn vaste klanten, nooit uitnodigingen. Ik ben uit het bedrijfsleven gestapt en nou ruim een jaar aan het freelancen. Altijd werk gehad! Aan mijn CV kan het dus niet liggen. Vreemd genoeg krijg ik uitsluitend via netwerkbijeenkomsten klanten voor verbouwen of nieuwbouw van websites en webshops, PHP of Microsoft technologie (ASP.NET, Silverlight en MVC4). Verdwijnen mijn freelance.nl sollicitaties soms in het niets omdat ik 50+ ben?

Wie heeft soortgelijke ervaringen met freelance.nl of vergelijkbare diensten en websites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Laat dan eens zo'n bericht zien, want hier kunnen we natuurlijk niets mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Trommelrem schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 10:59:
Laat dan eens zo'n bericht zien, want hier kunnen we natuurlijk niets mee :)
Voorbeeld: Vacature Silverlight Programmeur

Quote Bericht: Ik heb in 2009 tot 2011 een consumenten initiatief website gemaakt in Silverlight die is een jaar in produktie geweest. Zie verder CV

Ik heb een half jaar geleden nog een ticket aangemaakt bij freelance.nl waarom ik nooit uitnodigingen kreeg, of ik misschien iets verkeerd doe, een doorgewinterde freelancer collega is ook altijd zo kort en bondig, dat was zijn tip aan mij. Nog steeds geen antwoord! Vandaag opnieuw gevraagd, je krijgt geen bewijs van je ticket per email, er is geen ticket historie op de site, nu maak ik screenshots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:43
Ik zou niet weten waarom leeftijd iets uit zou maken als zelfstandige.
De belangrijkste redenen om geen ouderen aan te nemen zijn de hoge pensioenkosten, vaker ziek zijn en niet meer in staat zijn om zwaar fysiek werk te doen.
Als zelfstandige programmeur zijn die niet van toepassing.

Wat wel uit kan maken:
Je hebt misschien veel concurrentie op freelance.nl. En je concurrenten nemen genoegen met een lager tarief of hebben een beter CV.
Ik zie zo op het eerste gezicht veel projecten met >20 reacties voor 1 functie.

Mijn advies: Probeer eens wat vergelijkbare sites. Dan kun je snel genoeg zien of het aan jou ligt of aan de site dat je geen reacties krijgt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RocketKoen schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 11:30:

Ik zie zo op het eerste gezicht veel projecten met >20 reacties voor 1 functie.
De laatste tijd heb ik 20 vacatures die na 2 dagen tot een week na wel 100 tot 200 keer bekeken te zijn nog steeds geen reacties hadden. Nooit antwoord tot dat ik een keer mijn CV was vergeten te attachen, direct antwoord: Waar is het CV? In mijn CV staat mijn geboortedatum 03-04-1960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
RocketKoen schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 11:30:
Ik zou niet weten waarom leeftijd iets uit zou maken als zelfstandige.
De belangrijkste redenen om geen ouderen aan te nemen zijn de hoge pensioenkosten, vaker ziek zijn en niet meer in staat zijn om zwaar fysiek werk te doen.
Ik kan nog wel een paar extra belangrijkste redenen bedenken hoor,
  • Moet in team passen
  • Ouderen zijn vaak star en niet zo gedreven als jongeren
  • Debiel uitgebreide CV's: Niemand is geinteresseerd in projecten met cobol en quickbasic als ze een mvc-er zoeken.
Disclaimer: Dit geldt dus niet voor iedere 50+ er :>

[ Voor 4% gewijzigd door Wolly op 26-07-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:37

_Arthur

blub

freelance.nl is dan ook het afvoerputje van de freelance opdrachten. Als men een opdracht elders niet ingevuld krijgt, komt het uiteindelijk bij freelance.nl terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
De ZZP'ers/freelancers die ik ken halen de meeste opdrachten binnen via hun netwerk. Dat lijkt kennelijk nog altijd beter te werken dan dat soort CV vergaarbakken.

Het kan ook zijn dat Freelance.nl gewoon niet echt een goede manier is om aan werk te komen. Genoeg vacaturesites bestaan grotendeels uit nepvacatures van wervingsbureau 's om zoveel mogelijk CV's binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_Arthur schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 11:48:
freelance.nl is dan ook het afvoerputje van de freelance opdrachten. Als men een opdracht elders niet ingevuld krijgt, komt het uiteindelijk bij freelance.nl terecht.
Ik zag ook een vacature op freelance.nl, de langste vacature ooit wel 3 A4, elke eis was een "knockout" stond er wel 30 keer. Ik dacht nog geen enkele professionele bokser heeft zoveel KO's op zijn naam staan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-10 16:28

SeatRider

Hips don't lie

_Arthur schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 11:48:
Welke site is dan wel aanbevelenswaardig voor een freelancer, behalve LinkedIn? :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

SeatRider schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 12:02:
Welke site is dan wel aanbevelenswaardig voor een freelancer, behalve LinkedIn? :)
Je eigen netwerk is 1. En als 2e toch de wat meer bekende tussenbureaus, zoals Between, Headfirst en consorten. LinkedIn schaar ik onder 'je eigen netwerk'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 11:13:
[...]
Quote Bericht: Ik heb in 2009 tot 2011 een consumenten initiatief website gemaakt in Silverlight die is een jaar in produktie geweest. Zie verder CV
Is dit een gemiddelde tekst van je? Dit tekstje komt namelijk op mij over als afkomstig van iemand die communicatief zwak is en ik dus waarschijnlijk liever niet in mijn team heb. Redenen: interpunctie ontbreekt, zin loopt niet en ik maak hieruit niet op waarom jij beter zou zijn dan de 20 anderen die reageren. Ik heb op basis van dat tekstje dus geen positieve aanknopingspunten om jou interessant te vinden, maar wel een negatief aanknopingspunt om minder interesse te hebben. Ik zou je CV dus waarschijnlijk niet eens bekijken en er nooit achterkomen dat je 50+ bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Anakha schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 12:21:
[...]

Is dit een gemiddelde tekst van je? Dit tekstje komt namelijk op mij over als afkomstig van iemand die communicatief zwak is en ik dus waarschijnlijk liever niet in mijn team heb. Redenen: interpunctie ontbreekt, zin loopt niet en ik maak hieruit niet op waarom jij beter zou zijn dan de 20 anderen die reageren. Ik heb op basis van dat tekstje dus geen positieve aanknopingspunten om jou interessant te vinden, maar wel een negatief aanknopingspunt om minder interesse te hebben. Ik zou je CV dus waarschijnlijk niet eens bekijken en er nooit achterkomen dat je 50+ bent.
Dit is een bericht voor mij en met mijn eigen ervaringen geschreven als tip door die doorgewinterde freelancer die wel altijd werk krijgt via freelance.nl :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-10 16:28

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 12:28:
[...]

Dit is een bericht voor mij en met mijn eigen ervaringen geschreven als tip door die doorgewinterde freelancer die wel altijd werk krijgt via freelance.nl :(
Ook hier is taalkundig geen touw aan vast te knopen, als ik heel eerlijk moet zijn.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 09:43
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 12:28:
[...]

Er is niks met kort en bondig. Klanten hebben ook geen zin in sollicitaties van 5 pagina's.
(Dat telt ook voor je CV. Alles moet in 1 A4 kunnen, meer informatie op aanvraag of achter een linkje)

Alleen in het voorbeeld dat je geeft staat een domme taalfout. En dan ga je meteen de prullenbak in.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:46

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

De enige interpunctie staat tussen freelance en nl. En is dus eigenlijk geen interpunctie. Vraag eens iemand een paar keer je reacties te herschrijven.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SeatRider schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 12:32:
[...]
Ook hier is taalkundig geen touw aan vast te knopen, als ik heel eerlijk moet zijn.
Het gaat niet om de taalkunde maar om de communicatie. Beschrijf mijn laatste post maar eens in je eigen woorden, wat jij er van begrepen hebt! Laat dat de wereld maar eens zien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LePlatDuJour
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 12:59

LePlatDuJour

Fighting entropy since 1970

Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 12:01:
[...]

Ik zag ook een vacature op freelance.nl, de langste vacature ooit wel 3 A4, elke eis was een "knockout" stond er wel 30 keer. Ik dacht nog geen enkele professionele bokser heeft zoveel KO's op zijn naam staan! :)
Zo een als dit, bedoel je?

Ontopic, je communicatieve skills zoals je ze hier laat zien laten inderdaad wat te wensen over. Misschien ben je de beste programmeur die er rond loopt, maar je zult je toch eerst een weg moeten zien te banen langs de mensen die de eerste intake doen. En die vallen hier over.

-edit-
Het gaat inderdaad om de communicatie, maar ook om het aan je publiek aanpassen van je taalgebruik.

-edit2-
Hier vind je een completere lijst van freelance opdrachten.

[ Voor 13% gewijzigd door LePlatDuJour op 26-07-2014 12:40 ]

What use is a man walking on water if you don't follow in his footsteps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LePlatDuJour schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 12:38:
[...]

Zo een als dit, bedoel je?

Ontopic, je communicatieve skills zoals je ze hier laat zien laten inderdaad wat te wensen over. Misschien ben je de beste programmeur die er rond loopt, maar je zult je toch eerst een weg moeten zien te banen langs de mensen die de eerste intake doen. En die vallen hier over.

-edit-
Het gaat inderdaad om de communicatie, maar ook om het aan je publiek aanpassen van je taalgebruik.
Op netwerkbijeenkomsten val ik in elk geval niet door de mand, is er communicatie, heb ik overtuigingskracht, krijg ik nieuwe klanten, gaat allemaal informeel en niet schriftelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:39
Aangezien ik niemand hem nog heb zien noemen: wat dacht je er van je leeftijd gewoon van je CV af te halen? In de VS is het bijvoorbeeld heel normaal dat je er geen dingen op zet die kunnen leiden tot discriminatie. Denk aan geslacht, leeftijd, foto, etc. Ook in Nederland is er niemand die jou verplicht je leeftijd te noemen.

Zelf werk ik ook bij als freelancer en ook ik noem mijn leeftijd niet, pas wanneer men er om vraagt. Ik heb dan juist weer het omgekeerde probleem; omdat ik jong ben kunnen klanten de impressie hebben dat ik niet vaardig genoeg zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 12:45:
[...]
Op netwerkbijeenkomsten val ik in elk geval niet door de mand, is er communicatie, heb ik overtuigingskracht, krijg ik nieuwe klanten, gaat allemaal informeel en niet schriftelijk
Inderdaad, niet schriftelijk. Als je accepteert dat je schriftelijke communicatieve vaardigheden hier dus misschien (deel van) het probleem vormen, kun je 2 dingen doen:

1) niet meer schriftelijk op opdrachten reageren, want op die manier kom je niet goed over - vanaf nu alles inzetten op de netwerkbijeenkomsten, zelf bij bedrijven langsgaan of telefonische acquisitie.

2) je schriftelijke communicatieve vaardigheden verbeteren, zodat die op hetzelfde niveau komen als je overige communicatieve vaardigheden en het dan nog eens proberen op freelance.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Avalaxy schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 12:45:
Aangezien ik niemand hem nog heb zien noemen: wat dacht je er van je leeftijd gewoon van je CV af te halen? In de VS is het bijvoorbeeld heel normaal dat je er geen dingen op zet die kunnen leiden tot discriminatie. Denk aan geslacht, leeftijd, foto, etc. Ook in Nederland is er niemand die jou verplicht je leeftijd te noemen.
Leeftijd kunnen ze afleiden van wanneer je op welke school hebt gezeten! Daarom raden sollicitatietrainers je aan het toch onderaan je CV te vermelden, dan hebben ze de rest eerst gelezen, slim he? :)

Het toch afleiden van dingen die anderen liever verzwijgen vinden mensen toch het leukste wat er is?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2014 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:13

André

Analytics dude

Dan zet je alleen je afgeronde opleiding erbij en laat je de jaartallen achterwege. Ook kun je er voor kiezen om alleen relevante werkervaring in je CV te zetten. Dus niet alle baantjes vanaf 1980, maar pas vanaf 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dergelijke dingen heb ik ook wel gepost bij freelance.nl omdat ik van gekkigheid niet wist wat ik moest doen om reacties te krijgen:

---------

O wat vreselijk naar voor je! Circa 200 keer bekeken en geen enkele reaktie?
Liggen vraag en aanbod in de huidige arbeidsmarkt dan zo ver uit elkaar? Wie is er dan niet
realistisch? Werkgever of Werknemer? Of misschien zoals altijd hebben beide schuld?
Werkgevers stellen te hoge eisen en richten zich daarbij op een groep van werknemers die
zelf te hoge eisen kunnen stellen. Daarbij migreren de vacatures van bedrijf naar bedrijf
en kunnen ook refluxen door het gehele Nederlandse bedrijfsleven heen, want een werkgever
wil uiteraard uitsluitend mensen die nog aan het werk zijn. Wel goed voor de nieuwe
vacatures statistieken trouwens. De jeugd en de ouderen krijgen geen kans meer, terwijl
de gesettelde mid career mannen en vrouwen eigenlijk de kinderen (is een fulltime job vind
ik) 100% quality time opvoeding zouden moeten geven. Want de kinderen daar heb je toch
alles voor over? Zelfs een pas op de plaats maken door deze mid career ouders qua baan, voor
kinderverzorging en om de jeugd een kans te geven op de arbeidsmarkt (en als dit de nieuwe normen en
waarden gaan worden daarmee ook indirect voor later hun eigen kinderen). Wat moet er
anders van hun terecht komen? Doorwerken terwijl je nog niet werkende kinderen hebt is
ronduit asociaal, dat is de boodschap!

Maar geen paniek ik bied mijn hulp aan! Zie CV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
André schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 13:27:
Dan zet je alleen je afgeronde opleiding erbij en laat je de jaartallen achterwege. Ook kun je er voor kiezen om alleen relevante werkervaring in je CV te zetten. Dus niet alle baantjes vanaf 1980, maar pas vanaf 2000.
Het briljante zit hem in de eenvoud van je oplossing! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 13:27:
Dergelijke dingen heb ik ook wel gepost bij freelance.nl omdat ik van gekkigheid niet wist wat ik moest doen om reacties te krijgen:
Staat dat in je profiel omschrijving op freelance.nl?

Tja, dat je dan echt 0 reacties krijgt snapt iedereen wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-10 10:13
Je hoeft een potentiële opdrachtgever alleen het gevoel te geven dat jij de opdracht goed kan uitvoeren. Alles wat geen bewijs is van je vaardigheden is dus niet nodig.
Als je bij elke opdracht dezelfde CV van 3 kantjes plaatst maak je het opdrachtgevers wel moeilijker; zoveel leeswerk.

Gewoon 1 kantje met daarop de laatste paar relevante/soortgelijke opdrachten van de afgelopen 5 jaar maximaal. Daarbij een stukje tekst over jezelf en een opsomming van je skills met 1-5 sterren ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 12:46

---------

Liggen vraag en aanbod in de huidige arbeidsmarkt dan zo ver uit elkaar? Wie is er dan niet
realistisch? Werkgever of Werknemer? Of misschien zoals altijd hebben beide schuld?
Werkgevers stellen te hoge eisen en richten zich daarbij op een groep van werknemers die
zelf te hoge eisen kunnen stellen. Daarbij migreren de vacatures van bedrijf naar bedrijf
en kunnen ook refluxen door het gehele Nederlandse bedrijfsleven heen, want een werkgever
wil uiteraard uitsluitend mensen die nog aan het werk zijn. Wel goed voor de nieuwe
vacatures statistieken trouwens. De jeugd en de ouderen krijgen geen kans meer, terwijl
de gesettelde mid career mannen en vrouwen eigenlijk de kinderen (is een fulltime job vind
ik) 100% quality time opvoeding zouden moeten geven. Want de kinderen daar heb je toch
alles voor over? Zelfs een pas op de plaats maken door deze mid career ouders qua baan, voor
kinderverzorging en om de jeugd een kans te geven op de arbeidsmarkt (en als dit de nieuwe normen en
waarden gaan worden daarmee ook indirect voor later hun eigen kinderen). Wat moet er
anders van hun terecht komen? Doorwerken terwijl je nog niet werkende kinderen hebt is

Hmm ... ik krijg echt hoofdpijn als ik zo een tekst lees.

Af en toe eens op die return toets drukken doet echt geen pijn maar maakt het wel een pak leesbaarder.
Grammaticaal loopt het zwaar scheef.

Sorry, maar dan mag hierna nog de beste CV van de hele wereld volgen, ik zou het gewoon negeren.

Als je werk krijgt via netwerken => focus dan daar op, in plaats van op freelance.nl te focussen.
Een site die me puur door zijn naam enkel maar doet denken dat het iets bedoeld is voor werkgevers die het goedkopste van het goedkoopste willen.

Ook zou ik toch eens wat moeite steken in wat communicatietraining.
Leer om je "kort en krachtig" over te brengen. Waarbij je natuurlijk niet vergeet dat "kort en krachtig" <> "kort en onverstaanbaar".

Anderzijds gaat 50+ ook afschrikken, men denkt vaak het volgende:
- die zal wel wat meer willen als die 20 jarige
- die is misschien niet meer mee.
Die info lijkt me ook niet nodig bij zo een site, toen gewoon de zaken van de laatste 5-10 jaar die relevant zijn voor de opdracht in kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022

Not sure if trolling....

Ik sluit me aan bij de anderen dat deze tekst volledig onleesbaar is. Daarnaast als je de moeite neemt om de tekst te ontcijferen dan vraag ik me af of je hiermee zieltjes gaat winnen. Is dit een betoog tegen werkende ouders? Daar lijkt het tenminste op.

Ik geloof dat deze tekst je echt veel harder tegen zal werken dan je leeftijd ooit kan.

Schrijf liever een tekst die jou als freelancer aanprijst. En laat die ook nakijken door iemand in je omgeving die taalkundig goed onderlegd is. Taalfouten in sollicitaties en reclameteksten zijn echt not done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CMD-Snake schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 16:34:
[...]

Ik sluit me aan bij de anderen dat deze tekst volledig onleesbaar is. Daarnaast als je de moeite neemt om de tekst te ontcijferen dan vraag ik me af of je hiermee zieltjes gaat winnen.
Ik had een 9 voor taal op de middelbare school, OK lang geleden, maar ik denk dat je dat niet verleerd, net als het fietsen, ook denk ik dat de Nederlandse taal ook weer niet zoveel is veranderd sindsdien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CMD-Snake schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 16:34:
[...]

En laat die ook nakijken door iemand in je omgeving die taalkundig goed onderlegd is. Taalfouten in sollicitaties en reclameteksten zijn echt not done.
Ik had een 9 voor taal op de middelbare school :> En jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 16:44:
[...]

Ik had een 9 voor taal op de middelbare school, OK lang geleden, maar ik denk dat je dat niet verleerd verleert,
Je loopt, je verleert.
net als het fietsen,.
Punt, geen komma.
Ook denk ik dat de Nederlandse taal ook weer niet zoveel is veranderd sindsdien :?
Deze zin loopt voor geen meter. "ook ook"?
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 16:48:
[...]

Zo'n 40 jaar geleden dus. Boeiend...

[ Voor 18% gewijzigd door Avalaxy op 26-07-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Avalaxy schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 16:48:
[...]

Je loopt, je verleert.

[...]

Punt, geen komma.

[...]

Deze zin loopt voor geen meter. "ook ook"?

[...]

Zo'n 40 jaar geleden dus. Boeiend...
Het was vooral idioom (het is trouwens niet gebruikelijk dat idioom te noemen voor de Nederlandse taal, woordenkennis is hier beter, maar het is het eerste woord wat mij te binnen schoot) is waar ik zo goed in was, wist meer dan de leraar, ik was niet geweldig in spelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaarg, ook deze zin is weer niet leesbaar. Accepteer dat dan ook. Idioom, l.s., niemand gebruikt dat nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen bedankt! L8R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:44

Secsytime

Automagisch

Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 16:48:
[...]

In groep 3 had ik twee plusjes (++) en jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 17:10:
Aaarg, ook deze zin is weer niet leesbaar. Accepteer dat dan ook. Idioom, l.s., niemand gebruikt dat nog.
Stel je niet aan, die zin is prima leesbaar, er staat alleen een 'is' teveel in. Als je deze zin moeilijk te lezen vindt, dan zegt dat meer over jou dan over galien8.
Btw, idioom is een prima woord dat tegenwoordig nog gewoon gebruikt wordt.
Secsytime schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 17:14:
[...]
8)7 :?
Wat is de toegevoegde waarde van je reactie? Wil je soms de indruk wekken dat het vanzelfsprekend is dat een 9 op de middelbare school niks betekent? Stoer hoor
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 10:55:
L.S.

Ik heb in een jaar 200 sollicitaties gedaan bij freelance.nl om nog wat extra opdrachten te krijgen naast mijn vaste klanten, nooit uitnodigingen. Ik ben uit het bedrijfsleven gestapt en nou ruim een jaar aan het freelancen. Altijd werk gehad! Aan mijn CV kan het dus niet liggen. Vreemd genoeg krijg ik uitsluitend via netwerkbijeenkomsten klanten voor verbouwen of nieuwbouw van websites en webshops, PHP of Microsoft technologie (ASP.NET, Silverlight en MVC4). Verdwijnen mijn freelance.nl sollicitaties soms in het niets omdat ik 50+ ben?

Wie heeft soortgelijke ervaringen met freelance.nl of vergelijkbare diensten en websites?
Ik denk dat er te veel gefocust wordt op details die er niet toe doen. Taalgebruik kan misschien wat meer aangepast worden op de opdrachtgever, maar de inhoud is belangrijker.
Minder is meer, dus hou het kort,krachtig en concreet. Etaleer je belangrijkste vaardigheden en lever bewijs.

Dit:
Senior webshop back-end developer. Tijdens laatste opdracht leiding gegeven (code en management) aan het projectteam resulterende in nieuwe webshop met 15% minder onderhoudskosten.
Is beter dan:
Senior webshop back-end developer. Ik ben heel erg ervaren en goed in programmeren en het ontwikkelen van back-end systemen. Ik heb ruime ervaring en veel relevante opleidingen genoten, daarnaast ben ik continue bezig mezelf te ontwikkelen en blijft ik bij.
Toegevoegd hieraan heb ik ook veel vaardigheden op het gebied van projectmanagement, ik ben niet alleen technisch zeer sterk maar ook met mensen en projecten goed.

Ctrl+k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Secsytime schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 17:14:
[...]

Ik heb ook Visual C++ in mijn portfolio die ik kan aanbieden bij klanten, google dat maar, weet jij ook nog wat je voor het examen Nederlandse taal had op de middelbare school? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Godver wat een kinderachtig topic zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Avalaxy schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 17:42:
Godver wat een kinderachtig topic zeg.
mooi jij wil voortdurend in de contramime? Waarom post je dan steeds in deze thread, waar ik de humor wel van kan inzien en ook veel van leer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 17:37:
Ik heb ook Visual C++ in mijn portfolio die ik kan aanbieden bij klanten, google dat maar, weet jij ook nog wat je voor het examen Nederlandse taal had op de middelbare school? >:)
Weet je wat het is: als je reactie richting een mogelijke opdrachtgever niet kort, bondig & zakelijk is geschreven zonder taal/stel fouten, dan val je sowieso al af bij de eerste schifting.

Als iemand dan ook nog eens moet selecteren op basis van een CV die qua inhoud gelijkwaardig is, maar de reactie van 1 van de twee is slecht geschreven en niet pakkend. Maar die van nummer 2 wel. Dan gaat de opdracht al sowieso niet naar nummer 1.

Verder wijzen meerdere mensen je op het feit dat (foutloze) communicatie belangrijk is en als je dan met een reactie komt van "ik had een 9 op de middelbare school", dan denk ik "jij wilt die opdracht, niet wij".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_Arthur schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 17:54:
[...]

Weet je wat het is: als je reactie richting een mogelijke opdrachtgever niet kort, bondig & zakelijk is geschreven zonder taal/stel fouten, dan val je sowieso al af bij de eerste schifting.

Als iemand dan ook nog eens moet selecteren op basis van een CV die qua inhoud gelijkwaardig is, maar de reactie van 1 van de twee is slecht geschreven en niet pakkend. Maar die van nummer 2 wel. Dan gaat de opdracht al sowieso niet naar nummer 1.

Verder wijzen meerdere mensen je op het feit dat (foutloze) communicatie belangrijk is en als je dan met een reactie komt van "ik had een 9 op de middelbare school", dan denk ik "jij wilt die opdracht, niet wij".
Dat voortdurend "de zwakkere er uit werken" archetype in de mens mits ongecontroleerd en ongetemd leidt tot steeds hogere eisen en lagere tolerantie, uiteindelijk blijven de machine mensen met machine geesten over In deze thread zie je vaak de taalkunde machines terwijl het om menselijke communicatie gaat :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2014 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Svp terug on-topic en laat het heen-en-weer gebash svp achterwege :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-10 18:41
We kunnen natuurlijk op basis van de beperkte informatie in deze thread alleen speculeren waarom jij minder vaak wordt geslecteerd dan je had gehoopt. Waar diverse mensen je al wel op hebben gewezen is dat het er op lijkt dat jouw schriftelijke communicatie beter kan.

De schriftelijke communicatie naar een potentiele klant is om diverse redenen bijzonder relevant. Ten eerste is het jouw verkooppraatje. Ten tweede toont een goed verhaal aan dat je over voldoende niveau beschikt. Ten derde toont het aan dat je tijd en moeit hebt gestoken in een goed verhaal.

Het lijk er op dat je deze redenen niet wil zien, en het er op gooit dat je gewoon erg goed bent in je vak. Dat is voor een klant natuurlijk het allerbelangrijkste, maar daar zal de klant nooit achterkomen als je niet door de eerste snelle schifting komt. Ergo, jouw schriftelijke communicatie zal beter moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LePlatDuJour

LePlatDuJour

Met ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GOOGLE:

(^^ゞ (^_^;) (-_-;) (~_~;) (・。・;) (・_・;) (・・;) ^^; ^_^; (#^.^#) (^ ^;) Nervous, embarrassed,[14] troubled, shy,[15] sweat drop[6]

^^ = ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LePlatDuJour

LePlatDuJour

Laat maar. Laat ik het er op houden dat, *puur op basis van* de reacties die je hier in deze thread laat zien ik je niet in mijn teams zou opnemen.

Doe met die informatie wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
upje schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 18:21:
We kunnen natuurlijk op basis van de beperkte informatie in deze thread alleen speculeren waarom jij minder vaak wordt geslecteerd dan je had gehoopt. Waar diverse mensen je al wel op hebben gewezen is dat het er op lijkt dat jouw schriftelijke communicatie beter kan.

De schriftelijke communicatie naar een potentiele klant is om diverse redenen bijzonder relevant. Ten eerste is het jouw verkooppraatje. Ten tweede toont een goed verhaal aan dat je over voldoende niveau beschikt. Ten derde toont het aan dat je tijd en moeit hebt gestoken in een goed verhaal.

Het lijk er op dat je deze redenen niet wil zien, en het er op gooit dat je gewoon erg goed bent in je vak. Dat is voor een klant natuurlijk het allerbelangrijkste, maar daar zal de klant nooit achterkomen als je niet door de eerste snelle schifting komt. Ergo, jouw schriftelijke communicatie zal beter moeten.
Als ik meer tijd neem maak ik ook betere teksten! Ik stel dan wel 20 keer bij en breng voortdurend veranderingen aan, kost mij een uur per A4. Ik doe dat rationeel, kost mij veel tijd en inspanning. Dan krijg ik ook wel voor 90% de d's en t's correct. Ik heb geen direct paraat taalgevoel, helaas. Ik denk ook niet dat het te leren valt voor mij. Bedankt! Wat jij hier doet is echt opbouwende kritiek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LePlatDuJour schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 18:39:
Laat maar. Laat ik het er op houden dat, *puur op basis van* de reacties die je hier in deze thread laat zien ik je niet in mijn teams zou opnemen.

Doe met die informatie wat je wil.
Jammer ik heb 10 jaar onderzoek gedaan naar entropy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat misschien niet helemaal duidelijk is geweest is dat de vacature, in deze komkommertijd, toch nog 200 keer bekeken is door freelancers en niemand heeft gesolliciteerd. Dus ik denk ik zal reageren en ze een hart onder de riem steken, met de hier onderstaande post. Misschien stellen ze dan hun hoge eisen bij en nemen ze mij als enige respondent toch aan.

---------

zelf te hoge eisen kunnen stellen.

Daarbij migreren de vacatures van bedrijf naar bedrijf en kunnen ook refluxen door het gehele Nederlandse bedrijfsleven heen, want een werkgever wil uiteraard uitsluitend mensen die nog aan het werk zijn. Wel goed voor de nieuwe vacatures statistieken trouwens.

De jeugd en de ouderen krijgen geen kans meer, terwijl de gesettelde mid career mannen en vrouwen eigenlijk de kinderen (is een fulltime job vind ik) 100% quality time opvoeding zouden moeten geven. Want de kinderen daar heb je toch alles voor over? Zelfs een pas op de plaats maken door deze mid career ouders qua baan, voor kinderverzorging en om de jeugd een kans te geven op de arbeidsmarkt (en als dit de nieuwe normen en waarden gaan worden, daarmee ook indirect voor later hun eigen kinderen). Wat moet er anders van hun terecht komen? Want de eisen aan de opvoeding en dus ook aan de kinderen gaat met een duizelingwekkend tempo omhoog (exponentieel). Ouders hebben, als ze de opvoeding goed willen doen geen tijd meer voor een baan er naast.

Doorwerken terwijl je nog niet werkende kinderen hebt is ronduit asociaal, dat is de boodschap!

--------

OK het is misschien ongebruikelijk voor freelance.nl, met giftige inkt geschreven, maar ik ben binnen de gangbare normen en waarden toch niet te ver gegaan?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2014 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 13:30

Wmm

Het is niet alleen ongebruikelijk voor freelance.nl, het is overal ongebruikelijk. Als ik een werkgever zou zijn, een zzp'er zou zoeken en jij kwam langs met dat stukje tekst zou ik je nooit meer serieus nemen. De frustratie druipt er vanaf en hoe je het ineens over werkende ouders krijgt en wat die ermee te maken hebben is mij volkomen onduidelijk.

Je zegt zelf dat je wel werk hebt als zzp'er, dus freelance.nl heb je niet nodig. Misschien moet je het dan maar gewoon links laten liggen want het is aan jou duidelijk niet besteed. En anders moet je het heel erg zoeken in je geschreven communicatieve skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Tja met dat stukje tekst zou ik het ook niet serieus nemen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is technisch vrij simpel te doen om alle binnenkomende email te scannen op strings zoals "geboortedatum", "geboren op", "leeftijd" etc. en de metadata uit te lezen in mijn geval 03-04-1960. Dan kan daarop door bedrijven en instellingen worden gefiltert en geknepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je solicitatiemails hebben een beetje de sfeer van een gemiddelde Facebookpost. Ik denk dat je de inhoud onderschat. Het is een eerste kennismaking en als je dan al meteen betweterig gaat doen over solicitatieeisen of over leeftijden dan geef je zelf die stempel.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-10 20:14
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 19:33:
Het is technisch vrij simpel te doen om alle binnenkomende email te scannen op strings zoals "geboortedatum", "geboren op", "leeftijd" etc. en de metadata uit te lezen in mijn geval 03-04-1960. Dan kan daarop door bedrijven en instellingen worden gefiltert en geknepen.
Ze kunnen ook filteren op geslacht of op naam. Dat wil nog niet zeggen dat dat ook gebeurt. Wat ze wel doen in kijken naar je brief. Ziet dat er verzorgd en netjes uit dan is de kans groot dat je naar de volgende ronde gaat. Het is al vaak genoeg gezegd hier; je kunt nog zo goed zijn in je vak maar als mensen je niet opmerken heb je er niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ronald8 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 19:42:
[...]

Dat wil nog niet zeggen dat dat ook gebeurt.
Als het kan gebeurt het ook! Neem de in deze crisis op volle toeren draaiende sollicitatiemallemolen, zonder automatisering is dat niet meer te behappen door werving en selectie bureaus en personeelsafdelingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Dat dus: geen enkele opdrachtgever die daar op zit te wachten. Je verdere reactie/CV etc wordt niet eens gelezen.

Een opdrachtgever zoekt de beste uitvoerder voor zijn opdracht. Als de opdrachtgever bij een dergelijke reactie al denkt 'hmm, raar persoon', dan lig je er al uit. Hoe goed je ook bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Laatst online: 06:46

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Dan ben jij dus kansloos bij freelance.nl. Als je hiervan overtuigd bent, begin er niet aan.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:36

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Waarom niet gewoon je geboortedatum aanpassen en kijken of je dan wel aanbiedingen krijgt? Ja, het is niet het meest nette om te doen, maar dan weet je wél meteen of het daar aan ligt, en niet aan wat anders.

Overigens: als er 1 ding is dat ik erg hard geleerd heb, is wel dat positivisme véél beter werkt dan een drupje negativisme. Enne: positivisme is veel aantrekkelijker dan geklaag. Owja, en had ik al gezegd dat dingen van de positieve kant benaderen veel meer belangstelling trekt dan iets negatiefs?

Oftewel: stop het geklaag, vul een andere geboortedatum in (maak van de 1960 eens 1970 of zelfs 1980 - je kan altijd zeggen dat je 'n tikfoutje gemaakt hebt) en kijk wat er gebeurd.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ardana schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 19:54:

Overigens: als er 1 ding is dat ik erg hard geleerd heb, is wel dat positivisme véél beter werkt dan een drupje negativisme. Enne: positivisme is veel aantrekkelijker dan geklaag. Owja, en had ik al gezegd dat dingen van de positieve kant benaderen veel meer belangstelling trekt dan iets negatiefs?

Oftewel: stop het geklaag,
Bedankt voor je leuke tips!

Ik vid het ook wel een klein beetje leuk om te klagen en vooral om tegen de bierkaai te vechten. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-10 16:14
Galien8,

Ik begrijp iets niet. Je opent een topic op Tweakers, met daarin een hulpvraag over waarom je geen werk kan vinden op Freelance.nl.

Meerderen mensen wijzen je erop dat het goed te maken kan hebben met de taalvaardige inhoud van je brieven, reacties en cv. Jij geeft hier als antwoord op dat iemand jou heeft verteld dat je bondig moet reageren en dat dit zo goed moet zijn. Als klap op de vuurpijl geef je nog een antwoord dat je een 9 had voor Nederlands.

Dat is heel fijn voor je, maar heeft dat hier iets mee te maken? Als de gemiddelde tweaker je reacties al abracadabra vind waarom zou een potentiele werkgever dat dan niet vinden?

Voorbeeldje:
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 19:15:

O wat vreselijk naar voor je! Circa 200 keer bekeken en geen enkele reaktie? reaCtie

realistisch? 2X "dan" achter elkaar Werkgever of Werknemer? Of misschien zoals altijd hebben beide schuld?

zelf te hoge eisen kunnen stellen.

Daarbij migreren de vacatures van bedrijf naar bedrijf en kunnen ook refluxen door het gehele Nederlandse bedrijfsleven heen, want een werkgever wil uiteraard uitsluitend mensen die nog aan het werk zijn. Wel goed voor de nieuwe vacatures statistieken trouwens. waarom niet in normaal nederlands? "migreren/refluxen" Ik ben het nog nooit tegen gekomen in deze context

De jeugd en de ouderen krijgen geen kans meer, terwijl de gesettelde mid career =mid-career mannen en vrouwen eigenlijk de kinderen (is een fulltime job vind ik) 100% quality time opvoeding zouden moeten geven. Want de kinderen daar heb je toch alles voor over? Na 8x lezen, had ik eindelijk door wat hier stond; probeer dit eens:

Tegenwoordig krijgen de jeugd en de ouders geen kans meer. Dit terwijl de mid-career met zijn gezinsleven naar mijn mening 100% quality time met de kinderen door zou moeten brengen. Naast dat je alles voor je kinderen over hebt helpt het ook nog eens met de opvoeding.

Zelfs een pas op de plaats maken door deze mid career ouders qua baan, voor kinderverzorging en om de jeugd een kans te geven op de arbeidsmarkt (en als dit de nieuwe normen en waarden gaan worden, daarmee ook indirect voor later hun eigen kinderen). Wat moet er anders van hun terecht komen? Want de eisen aan de opvoeding en dus ook aan de kinderen gaat met een duizelingwekkend tempo omhoog (exponentieel). Ouders hebben, als ze de opvoeding goed willen doen geen tijd meer voor een baan er naast. Mijn god, wat staat hier nou eigenlijk???

Doorwerken terwijl je nog niet werkende kinderen hebt is ronduit asociaal, dat is de boodschap! Zo, lekker iemand terecht wijzen hier

Ik had dan wel geen 9 voor nederlands. En ik kan ook echt niet overweg met de d's en t's en dt's. Maar voor de rest heb ik geen problemen met nederlands en wel een idee hoe het niet hoort in elk geval.

Maar goed, ik krijg het idee dat je zelf hebt besloten dat het aan je leeftijd ligt en dat andere adviezen er eigenlijk niet toe doen. Stel je er nou eens voor open en ga niet alleen in de verdediging. Jij bent degene die werk wil vinden via Freelance.nl. JIJ bent degene die op Tweakers.net een hulpvraag komt stellen. Niet wij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 20:00:
Ik vid het ook wel een klein beetje leuk om te klagen en vooral om tegen de bierkaai te vechten. O-)
Dan zul je vooral als een troll op freelance.nl of andere websites worden gezien.

Het enige wat ik je kan aanbevelen is een verandering van de houding: wees professioneel en zakelijk. Beide eigenschappen missen in je posts die je quote en ook hier :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 20:07:
[...]
wees professioneel en zakelijk. :)
OK! Ik wil pleiten dat een onafhankelijke instelling de sollicitatiefaciliteiten van bedrijven voortdurend checkt of ze een geslacht, leeftijd etc. filter script hebben draaien op hun backend systemen. Dat zou met geautomatiseerde test sollicitaties kunnen en statistisch significantie criteria op de response resultaten! Leeftijd kun je verzwijgen, maar geslacht kan met voornaam worden gefiltert. Etnische achtergrond kan met achternamen worden gefiltert! Shall I continue? :O

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2014 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het heeft niets met geslacht of leeftijd te maken, daar mag je mee kappen. Je gebruikt dat nu als excuus ipv te accepteren dat het probleem elders ligt. Ik zou ook met een wijde boog om je heen lopen na de teksten die je hier quote en plaatst. Dat is niets persoonlijks, maar iemand die zich bij een sollicitatie al niet zakelijk en professioneel gedraagt, die zal echt niet beter worden. Als er dan ook nog concurrentie genoeg is, dan heeft de opdrachtgever zat redenen om elders te kijken.

Ik krijg toch echt de indruk dat je hier ook niet serieus bent en aan het uitlokken en trollen bent. Het zou fijn zijn als je het tegendeel in je volgende posts zou kunnen bewijzen.

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 26-07-2014 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Serieuze vraag: wanneer je op een mogelijk opdracht reageert op freelance.nl, type/schrijf je dan op dezelfde manier als dat je hier de hele tijd post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 20:34:
Het heeft niets met geslacht of leeftijd te maken, daar mag je mee kappen. Je gebruikt dat nu als excuus ipv te accepteren dat het probleem elders ligt. Ik zou ook met een wijde boog om je heen lopen na de teksten die je hier quote en plaatst. Dat is niets persoonlijks, maar iemand die zich bij een sollicitatie al niet zakelijk en professioneel gedraagt, die zal echt niet beter worden. Als er dan ook nog concurrentie genoeg is, dan heeft de opdrachtgever zat redenen om elders te kijken.
Keep-on-topic! Heb je dan geen mening als er op etnische achtergronden zou worden gefiltert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:03
Modbreak:Het helpt niet om de mensen die je willen helpen met sarcasme te bedanken. Er zijn al genoeg reacties op de man geweest. Krisp mag hier als lokale mod wat van vinden, maar voor nu gaat deze tijdelijk dicht tot hij langs is geweest.

[ Voor 5% gewijzigd door Señor Sjon op 26-07-2014 20:38 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Dicht blijft hij.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.