Hallo ik een windows installatie die absoluut niet verloren mag gaan dus denk vanuit dat oogpunt als allerbelangrijkste.
Nu heb ik bij windows 8 het beruchte "politievirus" gehad
Die ik succesvol verwijderd heb met hitman pro
De schade was echter al gedaan in operating system
Nu heb ik een in-place upgrade repair gedaan naar 8.1
En alles was gerepareerd in het OS wat niet kapot was van basis functie
Bepaalde basis dingen waren beschadigd Drivers installen wilde niet lekker enz.
En bepaalde applicaties deden moeilijk
In iedergeval nu was mijn OS schoon.
En noem het mijn Eigen domme fout maar heb weer hetzelfde politie virus te pakken gehad.
Ik vermoed dat het komt door het gebruikt van INTERNET EXPLORER en het bezoeken van "warez" achtige sites die dodgy popups met zich brengen.
Met EXACT hetzelfde probleem alles is precise dezelfde manier kapot en dezelfde apps geven moeite.
Configuratiescherm is nergens te vinden, of network sharing center geval ook nergens..
De processor informatie , windows product code is niet meer uit te lezen in deze computer informatie.
Maargoed alles "doet" het veder, games en al.
Hitman pro gedraait natuurlijk an malwarebytes wat het virus heft doen verwijderen.
Maar de schade blijft.
Om een lang verhaal kort te maken. is het mogelijk een upgrade install te doen over mijn huidige install.
En al mijn settings te behouden zoals ik van windows 8 naar windows 8.1 ging? Of moet ik dan op windows 9 wachten?
Volgende keer ga ik toch echt een geode backup maken iedergeval.
Nu heb ik bij windows 8 het beruchte "politievirus" gehad
Die ik succesvol verwijderd heb met hitman pro
De schade was echter al gedaan in operating system
Nu heb ik een in-place upgrade repair gedaan naar 8.1
En alles was gerepareerd in het OS wat niet kapot was van basis functie
Bepaalde basis dingen waren beschadigd Drivers installen wilde niet lekker enz.
En bepaalde applicaties deden moeilijk
In iedergeval nu was mijn OS schoon.
En noem het mijn Eigen domme fout maar heb weer hetzelfde politie virus te pakken gehad.
Ik vermoed dat het komt door het gebruikt van INTERNET EXPLORER en het bezoeken van "warez" achtige sites die dodgy popups met zich brengen.
Met EXACT hetzelfde probleem alles is precise dezelfde manier kapot en dezelfde apps geven moeite.
Configuratiescherm is nergens te vinden, of network sharing center geval ook nergens..
De processor informatie , windows product code is niet meer uit te lezen in deze computer informatie.
Maargoed alles "doet" het veder, games en al.
Hitman pro gedraait natuurlijk an malwarebytes wat het virus heft doen verwijderen.
Maar de schade blijft.
Om een lang verhaal kort te maken. is het mogelijk een upgrade install te doen over mijn huidige install.
En al mijn settings te behouden zoals ik van windows 8 naar windows 8.1 ging? Of moet ik dan op windows 9 wachten?
Volgende keer ga ik toch echt een geode backup maken iedergeval.