Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bose klaagt Beats aan om noise-cancelling-functionaliteit in

Pagina: 1
Acties:

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-11 00:33
Ik zie in het artikel alleen de volgende (vetgedrukte) tekst staan, dat lijkt me wat summier voor een tweakers nieuws bericht. Is er een gedeelte weggevallen?
Bose klaagt volgens Amerikaanse media Beats aan om de noise cancelling-functionaliteit die het gebruikt in zijn producten. Bose beweert dat bij een paar koptelefoons van Beats vijf patenten worden geschonden.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:06
Heb je een screenshot? Ik zie een langer bericht:
Bose klaagt volgens Amerikaanse media Beats aan om de noise cancelling-functionaliteit die het gebruikt in zijn producten. Bose beweert dat bij een paar koptelefoons van Beats vijf patenten worden geschonden.

Het gaat daarbij om de Beats Studio- en Beats Studio Wireless-koptelefoons, zo schrijft onder meer The Verge vrijdagavond. Volgens Bose maakt Beats inbreuk op een onbekend aantal patenten die betrekking hebben op het zogeheten noise-cancellation, een techniek waarmee met een hoge frequentie omgevingslawaai moet worden tegengegaan.

Bose eist inzicht in de boekhouding van Beats en wil een compensatie voor de vermeende patentinbreuken. Ook wil de elektronicafabrikant geld zien voor de kosten die noodzakelijk zijn voor de rechtszaken. Zowel Bose als Beats heeft nog niet formeel gereageerd op de aantijgingen.

Beats kwam eind mei in handen van Apple, dat de koptelefoonmaker voor 3 miljard dollar overnam. De overname is naar verwachting in het vierde kwartaal van dit jaar afgerond. Het lijkt onwaarschijnlijk dat de huidige patentzaak de acquisitie vertraagt.

The devil is in the details.

• HMS
Tuurlijk, dit is in Firefox 31.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zd2iLcO.png

• HMS
Ah, het lijkt erop dat AdBlock Pro roet in het eten gooide. Na een reinstall staat die natuurlijk weer aan :P. Lijkt op de social media plugin stuk te lopen, wel vreemd dat andere artikelen het wel goed doen.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:06
Ik zat in de HTML te kijken en na het dikgedrukte deel heb je al een div waarin het social media-gedoe ingeladen wordt, vond ik al apart om het daar te plaatsen :P Maar mooi dat het opgelost is.

The devil is in the details.

• HMS
Klopt, de tekst zit in de social media plugin :P. Bij andere artikelen is dit niet zo.

edit: Dat kan je ook zien aan de styling, de 'Delen' knop heeft minder afstand (padding, of was het nou margin :P) van de tekst dan in andere artikelen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JzqcAc5.png

[ Voor 55% gewijzigd door HMS op 25-07-2014 23:12 ]

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-11 21:26
Ander ding gerelateerd aan dit artikel, het lijkt om de volgende patenten te gaan:

No. 6,717,537 - "Method and apparatus for minimizing latency in digital signal processing systems"
No. 8,073,150 - "Dynamically configurable ANR signal processing topology"
No. 8,073,151 - "Dynamically configurable ANR filter block topology"
No. 8,054,992 - "High frequency compensating"
No. 8,345,888 - "Digital high frequency phase compensation"

http://www.macrumors.com/...eats-patent-infringement/
Pagina: 1